9دی روزبرخوردبامدعیان

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 29 December 2015

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود.

به گزارش فارس ،علی‌نعمت چهاردولی اظهار کرد: زمانی حماسه رخ می‌دهد که جمعیتی، مردمی یا ملتی متوجه می‌شوند ظلمی صورت گرفته و این ظلم در راستای اصول اصلی جامعه، نظام و آرمان‌ها و خون شهداست و حرکت و خروشی برای دفاع از آرمان‌ها، دستاوردهای انقلاب و اصول انجام می‌دهند و حاضر هستند در آن راه از جان و خون خود بگذرند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88، استکبار و دست‌نشانده‌های آنها، قصد داشتند کشور را دچار مشکل کنند، بیان کرد: مردم در 9 دی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، اصول و اعتقادات، در برابر دشمن ایستاده و حماسه آفریدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود، بیان کرد: حماسه 9 دی ثابت کرد در هر لحظه امکان امتحان شدن افراد در هر سطح، مقام، موقعیت اجتماعی و ... وجود دارد.

چهاردولی با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد از امتحان سربلند بیرون بیاید، تأکید کرد: اگر هر فردی امتحان خود را به درستی انجام دهد، مشکلی جامعه را تهدید نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی سه مؤلفه داشت، ادامه داد: پیروی از دستورات ولی فقیه، دفاع از دستاوردها و آرمانها و اتحاد مردم سه مؤلفه حماسه 9 دی بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به تبعیت از رهبری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم مدافع دستاوردهای انقلاب باشیم تا دشمنان از نفوذ در کشور ناامید شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار