گسترش همکاری میان دانشگاه رازی کرمانشاه و «سوربن» پاریس

استاد تمام دانشگاه سوربن فرانسه از گسترش همکاری میان دانشگاه های سوربن و رازی کرمانشاه و همچنین عقد تفاهم نامه میان این دو دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 17 January 2016
استاد تمام دانشگاه سوربن فرانسه از گسترش همکاری میان دانشگاه های سوربن و رازی کرمانشاه و همچنین عقد تفاهم نامه میان این دو دانشگاه خبر داد.

پروفسور ژان پی یر گازو در حاشیه برگزاری «کنفراس ملی فیزیک» که در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار مهر، به توضیحی کوتاه راجع به ارائه مدل جدیدی از کوانتش پرداخت و گفت: در این مدل جدید کوانتش در فضایی که خمیده است دنبال می شود اما در روش های دیگر و حتی در حالت استاندارد قادر به بررسی آن نیستند.

وی افزود: همچنین یکی از مشکلات اساسی که در نشست های عام وجود دارد حضور بی نهایت ها یا سنگولاریتی است اما در مدل جدید من این سنگولاریتی حذف شده و ظاهر نمی‌شود.

پروفسور ژان پی یر گازو در ادامه هدف از این نشست و حضور در دانشگاه را با توجه به اینکه همکاری در سطح پژوهشگران در دو دانشگاه رازی و پاریس ۷ ایجاد شده انجام همکاری های بیشتر و عقد تفاهم نامه بین دو دانشگاه عنوان کرد.

لازم به ذکر است، پروفسور ژان پی یر گازو استاد تمام دانشگاه سوربن فرانسه و عضو پژوهشکده ذرات کیهانی و کیهان شناسی است و در حال حاضر ریاست کمیته روش های نظریه گروه در فیزیک را عهده دار است.

گفتنی است؛ سمینار کوانتش انتگرالی هندسه های ساده طی امروز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار