افزایش رفاه عمومی مردم در دستور کاراست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز افزایش رفاه عمومی مردم در دستور کار قرار دارد، گفت: اهداف مشترک ما باید در افزایش روند بهبود زندگی جامعه، خدمات رفاهی، افزایش درآمد جامعه و بهبود شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.
کد خبر: ۱۷۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 09 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک بانوان گچساران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رویدادی خاص و تأثیرگذار در عرصه جهان بوده که در سایه وحدت و اقتدار مردم و مسئولان به حیات مقدس خود ادامه می‌دهد.
وی افزود: تداوم و استمرار نظام اسلامی که همیشه ادامه دارد در سایه وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولان استمرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت آن تاکنون در عرصه‌های مختلف گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت مردم و رهبری‌های امام راحل به نتیجه رسید و این امر نشان از اهمیت وحدت میان مردم دارد.
خادمی با بیان اینکه امروز افزایش رفاه عمومی مردم در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امروز باید اهداف مشترک ما در افزایش روند بهبود زندگی جامعه، خدمات رفاهی، افزایش درآمد جامعه و بهبود شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.
وی تأکید کرد: اقدامات و تلاش‌ها در راستای بهبود شاخص‌های اعلام شده باید تقویت و حمایت شود تا مردم از ثمرات روزافزون انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.
خادمی با اشاره به افتتاح پارک بانوان گچساران و بیان اینکه شاید این اتفاقی خاص و متفاوت در استان بوده است، گفت: افتتاح این پروژه گامی در راستای روانبخشی و افرایش سلامت روحی جامعه بوده که اقدامی قابل تأمل در حوزه شهری به شمار می‌رود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانوان قشر مهم جامعه امروز هستند، افزود: توجه به استعداد و قابلیت‌های بانوان در جامعه در حال افزایش است و امروز افزایش حضور این قشر در عرصه‌های مختلف مدیریت ملموس است.

خادمی در پایان عنوان کرد: فرهنگ تفریح و اوقات فراغت و ورزش باید با استفاده از خدمات و امکانات مختلف در اختیار بانوان قرار گیرد تا شاهد شادابی و افزایش روحیه جامعه بانوان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار