مدیرکل گمرک لرستان منصوب شد

براساس صدور حکمی از طرف "مسعود کرباسیان" رئیس کل گمرک ایران ،عبدالکریم بیاتی در مراسمی که با حضور معاون توسعه و مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان در گمرک لرستان برگزار شد، به‌‌عنوان مدیرکل گمرک استان لرستان منصوب شد.
کد خبر: ۱۸۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 22 February 2016


به گزارش تابناک لرستان ،براساس صدور حکمی از طرف "مسعود کرباسیان" رئیس کل گمرک ایران ،عبدالکریم بیاتی در مراسمی که با حضور معاون توسعه و مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان در گمرک لرستان برگزار شد، به‌‌عنوان مدیرکل گمرک استان لرستان منصوب شد.

محمد اصلانی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل گمرک استان لرستانگفت : با توجه به اینکه مدیرپیشین در زمینهٔ عدم واگذاری ساختمان و برگشت بودجه ساخت ساختمان جدید گمرک تلاش زیادی کرده است از مدیر جدید نیز انتظار داریم در تکمیل ساختمان جدید و همکاری در راه‌اندازی بندر خشک تمام همت خود را به کاربگیرد.

مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم قول تجهیز ساختمان جدید گمرک را به‌ محض آماده شدن به کارکنان گمرک استان لرستان داد.

بیاتی مدیرکل گمرک استان لرستان نیزدر مراسم معارفه خودبیان کرد: تمامی واحدهای صادراتی اطمینان داشته باشند گمرک استان لرستان در سطح استان و در مرزهای خروجی همراه آن‌ها است و در انجام صادرات از واحدهای تولیدی صادراتی درخواست می‌شود تا جهت رفع مشکلات به گمرک مراجعه و نسبت به انجام صدور کالا از گمرک لرستان اقدام کنند.

گفتنی است که عبدالکریم بیاتی قبلا سمت معاون فنی گمرک استان کهگیلویه و بویراحمدرا عهده داربود

همچنین سعید سهرابیان حدود یک‌سال و هشت ماه مدیریت گمرک استان لرستان را برعهده داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار