وقتی زحمات کارگران شهرداری به سخره گرفته می شود

کد خبر: ۱۹۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 09 March 2016
به نقل از پاتوق وبلاگ نویسان چرام، در حالی که شهرداری چرام از مدت ها قبل تلاش مضاعفی را برای زیباسازی فضای سبز شهر آغاز کرده و کارگران زحمت کش آن روزانه مشغول تلاش هستند، در بخش دیگری از شهربرخی افراد بی مسئولیت حقوق شهروندی را فدای خواسته‌های خود کرده و بدون توجه به قوانین، آلودگی محیطی، مزاحمت برای شهروندان و سایر تبعات آن ضمن نگهداری احشام در دل شهر، از این فضای سبز جهت چریدن حیوانات خود استفاده می کنند.

تصاویر زیر مربوط به یکی از بلوارهای شهر چرام است که توسط یکی از شهروندان این شهر و با دوربین تلفن همراه عکس برداری شده است و دو راس اسب را نشان می دهد که مشغول چریدن در فضای سبز این بلوار هستند.

choramestan.mihanblog.com

در این تصاویر شاهد هدر رفتن هزینه‌های گزاف و زحمات کارگرانی هستیم که در گرمای تابستان و سرمای زمستان برای زیباسازی چنین بلوارها و فضای سبزی روزانه تلاش کرده اند و امروز به وسیله عده ای بی مسئولیت و منفعت طلب رو به نابودی است.

choramestan.mihanblog.com

یک شهروند چرامی گفت متاسفانه شاهد هستیم که این احشام برای سیر کردن شکم خود اندک فضای سبز موجود در خیابانها و یا شاخ و برگ درختان وسط بلوارها و پیاده روها رو مورد هجوم قرار می دهند و حتی گاهی اوقات به سراغ سطلهای زباله نیز می روند.

وی با گلایه از مسئولین به خاطر بی توجهی به این موضوع مهم، گفت: بهداشت عمومی و سلامت روحی و روانی شهروندان از مهمترین ارکان شهرهاست و برای مقابله با چنین پدیده هایی که مستقیما با حقوق عامه ی مردم سر و کار دارند، باید مراجع قضایی با قاطعیت وارد عمل شده و برخورد کنند تا دیگر شاهد موارد مشابهی از این قبیل نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار