توسعه طرح های کشاورزی منجر به خودکفایی و اشتغالزایی می شود

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه طرح های کشاورزی با توجه به ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این موضوع منجر به شکل گیری اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 12 March 2016
استاندار کرمانشاه گفت: توسعه طرح های کشاورزی با توجه به ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این موضوع منجر به شکل گیری اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی خواهد شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسداله رازانی در بازدید از پردیس کشاورزی دانشگاه رازای کرمانشاه، بر توجه ویژه به ظرفیت های موجود برای توسعه بخش کشاورزی به منظور اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید در راستای شناسایی سریعترین مسیر ممکن برای هماهنگی و همکاری بیشتر بین دانشگاه ها و بخش خصوصی جهت بهره وری از پتانسیل های بخش کشاورزی اهتمام لازم صورت گیرد و مسئولین دانشگاه ها به ویژه پردیس کشاورزی اهتمام خود را در این مسیر بکار گیرند.

وی بهره مندی از ایده های بخش خصوصی را بسیار اثر بخش برای حرکت به سمت توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه باید برنامه ها و اهداف خود را جهت ارتباط نزدیکتر و بیشتر با بخش خصوصی تدوین نماید و از سوی دیگر با بهره مندی از خلاقیت ها و ایده های دانشجویان نیز مسیر توسعه بخش کشاورزی را هموارتر سازد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مستعضفان در بخش کشاورزی استان، این اقدامات را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: این بنیاد در بخش کشاورزی استان اقدامات موثری انجام داده است که بدون تردید اثربخش برای استان خواهد بود لذا این گونه اقدامات باید مورد توجه قرار گیرد.

رازانی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی جزء برنامه های اساسی در استان است که با تلاش و پیگیری می توان خودکفایی و اشتغالزایی مناسبی را در استان رقم زد.

شایان ذکر است استاندار کرمانشاه از روند پروژه احداث سیستم نوین در توسعه باغات، باغات مدرن انگور، پرورش قارچ و باغ سیب پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار