معاون آموزش و پرورش اردبیل:

طرح درس‌پژوهی در مدارس اجرا می‌شود‌

معاون ‌آموزش و پرورش ‌اردبیل گفت:‌ طرح درس‌پژوهی در حال حاضر اولویت اصلی در استان بوده که تابستان امسال با حضور دبیران استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 07 April 2015

به گزارش تسنیم، شهداد عبدالهی در نخستین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در سال 94 اظهار داشت: در سال جدید ارتقای کیفیت آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل جزو برنامه‌های اولویت‌دار این معاونت بوده و در راستای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف با تشکیل جلسات مختلف تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌ریزی‌های مناسب در این حوزه انجام و تدوین شود، تصریح کرد: تجزیه و تحلیل وضعیت امتحانات نهایی نیز در استان اردبیل به اتمام رسیده و در این حوزه مشکل و نارسایی وجود ندارد.

عبداللهی از اجرای طرح درس‌پژوهی ویژه دبیران مدارس استان خبر داد و افزود:‌ این طرح در حال حاضر اولویت اصلی در استان بوده که تابستان امسال با حضور دبیران ‌اردبیل برگزار و در جریان آن این قشر از تجربیات سایر همکاران برای ارتقای برنامه‌های آموزشی استفاده می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری نخسیتن جلسه این طرح برای مشاوران منتخب استان خبر داد و گفت:‌ در نخستین دوره اجرای این طرح به مدت دو روز دبیران منتخب از حضور مشاوران و مدرسان برتر استانی در جلسات استفاده کرده و از تجربه‌های آنها در مسیر آموزش بهتر استفاده می‌کنند.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع پشتیانی آموزش و پرورش استان اردبیل ‌بیان کرد: تمهیدات لازم برای احداث خانه معلم با اولویت در شهرستان‌های پارس‌آباد و نمین و ساخت درمانگاه فرهنگیان در این نواحی از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

برات سلیمی از پرداخت تمامی مطالبات غیر دیون در سال گذشته خبر داد و افزود:‌ انجام اقدامات لازم برای خرید خودروهای اداری در کنار افزایش درآمدهای اختصاصی سال 93 نسبت به سال گذشته از جمله اقدامات مهمی بوده که در سال 93 انجام شده و تلاش می‌کنیم امسال اقدامات این معاونت را در سطح گسترده انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار