سمنان نخستين سفر استاني در سال95

شورای اطلاع رسانی استان سمنان هم امروز با هدف هم اندیشی جمعی از مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برای برنامه ریزی تبلیغاتی سفر رئیس جمهور و هیات دولت برگزار شد .
کد خبر: ۲۰۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 03 April 2016
نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در سال جدید ، به استان سمنان خواهد بود .

 استاندار سمنان امروز در جلسه شورای اداری این استان با اعلام این خبر گفت : حدود یک ماه دیگر ، دکتر حسن روحانی و هیات دولت در نخستین سفر استانی خود در سال 95 ، به استان سمنان سفر می کنند .

محمدرضا خباز همچنین در احکامی جداگانه، مسئولان ستادهای مختلف سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به این استان را منصوب کرد.

این ستادها شامل جانشین ستاد سفر ریاست جمهوری و مسئول برنامه دیدار علماء، ایثارگران و برگزیدگان، کمیته های پشتیبانی، تدارکات سامد و ارتباطات مردمی و مسئول شورای اداری،

کمیته هماهنگی اعزام وزرا به شهرستانها و بازدید پروژه های عمرانی، کمیته جلسه توسعه ظرفیتهای سرمایه گذاری، کمیته هماهنگی و پیگیری سفر ، کمیته استقبال مردمی و دیدار عمومی با مردم در سمنان ، کمیته امنیت سفر ریاست جمهوری و استقبال رسمی، کمیته هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیته حراست، استعلام و صدور کارت سفر ریاست جمهوری است .

شورای اطلاع رسانی استان سمنان هم امروز با هدف هم اندیشی جمعی از مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برای برنامه ریزی تبلیغاتی سفر رئیس جمهور و هیات دولت برگزار شد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این نشست از مسئولان روابط عمومی نهادهای اجرایی خواست تا پیشنهادات اجرایی خود را در سه بخش تبلیغات محیطی، رسانه ای و شبکه های مجازی به ستاد استانی استقبال از رئیس جمهور اعلام کنند.

محمدرضا میرزایی با دعوت از مردم استان برای حضور در مسیر استقبال از دکتر روحانی و آئین سخنرانی تاکید کرد : مردم همیشه در صحنه استان با شور و نشاط استقبال کم نظیری از رئیس جمهور در زادگاه اش رقم خواهند زد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار