نماینده ولی فقیه در استان البرز:

مردم متدین با حضور زنان در ورزشگاه‌ها موافق نیستند

مردان و زنان مسلمان باید سیره و روش زندگی نورانی حضرت زهرا (س) را الگو رفتاری خود قرار داده و اجازه ندهند برخی حرکت های غیر اسلامی و رفتارهای ناشایست در خصوص زنان در جامعه اسلامی تبلیغ شود.
کد خبر: ۲۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 10 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.
به دنبال طرح مباحثی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها و به ویژه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی خطیب جمعه کرج در خطبه‌های به این موضوع اشاره کرد.
وی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی، به مسائل مهم داخلی و خارجی توجه کرد و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 5 + 1 گفت: باید از تیم مذاکره کننده که تا اینجا مذاکرات سختی داشته‌اند، تقدیر کنیم.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: نکته بسیار مهمی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب بارها تاکید فرموده و مورد توجه جدی مردم است، این بود که دستاوردهای علمی کشور به سادگی و آسانی محقق نشده و هیچ مسئولانی نمی‌تواند آنها را به سادگی از دست بدهد.
حسینی همدانی تاکید کرد: بنابراین تیم مذاکره کننده و وزارت خارجه کشورمان باید در مذاکرات با غربی‌ها به رهنمودها و هشدارهای مقام معظم رهبری و خواست جدی مردم توجه داشته باشند.
وی بیان داشت: خواست مردم این است که تحریم‌ها به صورت یکجا و در یک زمان لغو شده و پیگیری دانش صلح‌آمیز هسته‌ای نیز با جدیت ادامه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با انتقاد از برخی تحلیل‌های ساده‌انگارانه گفت: مشکلات اقتصادی کشور با رفع تحریم‌ها نیز حل نمی‌شود و اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی برطرف شود، باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مهم جهانی نیز اشاره کرد و گفت: در هفته‌های اخیر شاهد هجوم نظامی عربستان به یمن و سرکوب مقاومت در این کشور بودیم.
وی تاکید کرد: به طور قطع این حمله بدون مجوز کشورهای غربی انجام نشده و به زودی آتش این جنگ‌افروزی دامان آنها را می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز از کشورهای اسلامی به ویژه وزارت خارجه کشورمان خواست تا تلاش‌های گسترده‌ای برای جلوگیری از این جنگ‌افروزی انجام دهند.
حسینی همدانی همچنین به سفر مقامات عالی‌رتبه ترکیه به کشورمان اشاره کرد و گفت: ترکیه یک کشور اسلامی است و برای توسعه نیاز به رابطه منظم و پایدار با ایران و دیگر کشورهای اسلامی دارد.
وی در پایان گفت: مسئولان ترکیه باید قوانین لازم برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی و اجرای احکام دینی در کشور خود را به تصویب برسانند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: مردان و زنان مسلمان باید سیره و روش زندگی نورانی حضرت زهرا (س) را الگو رفتاری خود قرار داده و اجازه ندهند برخی حرکت های غیر اسلامی و رفتارهای ناشایست در خصوص زنان در جامعه اسلامی تبلیغ شود.
آیت‌الله حسینی همدانی گفت: برخی حضور زنان در ورزشگاه های بزرگ از جمله حضور بانوان در مسابقات فوتبال را تبلیغ می کنند در حالکیه افراد متدین با این مسله موافق نیستند و این کار صحیح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار