شهردار ساری

مدیریت جهادی با شعار سازگار نیست

شهردار ساری گفت: شهرداری ساری با شعار و حرف، رضایت‌مندی مردم را کسب نکرد، چون عملگرایی و مدیریت جهادی با شعار سازگار نیست.
کد خبر: ۲۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 01 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری در جشن روز کارگر در جمع کاگران شهرداری مرکز استان، در تجلیل از مقام و زحمات این قشر، اظهار کرد: کارگر نباید دغدغه رفاهی داشته باشد و از بی‌حرمتی رنج ببرد. تمام موفقیت‌های ۴۸ ماه گذشته شهرداری ساری مرهون زحمات این قشر است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت کارگران، افزود: کارگران همان ارزش و اعتباری را دارند که دیگران در شهرداری ساری از آن برخوردارند و هیچگاه به کارگر در شهرداری نگاهی ابزاری نداریم.

شهردار ساری با تاکید بر مدیریت جهادی در شهرداری مرکز استان، خاطرنشان کرد: در طول ۴سال بودجه 70 میلیاردی ساری را به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و این امر جز با رویکرد عملگرا و جهادی محقق نمی‌شد.

این مسئول با یادآوری پروژه‌های صورت گرفته در ۴۸ماه گذشته تصریح کرد: شهرداری ساری با شعار و حرف، رضایت‌مندی مردم را کسب نکرد، چون عملگرایی و مدیریت جهادی با شعار سازگار نیست.

وی با تاکید بر نقش گردشگری در توسعه شهرستان بیان کرد: ابتدای حضورم در شهرداری راه برون‌رفت از بن‌بست‌های عمرانی و اجرایی شهر را توسعه امر گردشگری اعلام کردم و امروز همگان شاهد آنیم که پس از ۴۰ سال مرکز استان مازندران به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران اعلام می‌شود.

عبوری در پایان با قدردانی از کارگران و تلاش و کوشش بی‌وقفه آن‌ها به مناسبت روز کارگر از برگزیدگان این قشر در شهرداری ساری تجلیل کرد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار