توصیه امام جمعه به دانشگاهیان

خداوند در وجود انسان خلاقیت‌های زیادی را نهادینه کرده است که باید از آن استفاده شود اما متاسفانه خلاقیت ایرانیها هدر می‌رود و بهره‌گیری درستی از آن نمی‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 01 May 2016
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت تحصیل و کار در جامعه گفت:دانشگاه علمی کاربردی رشته‌های تحصیلی مورد نیاز جامعه مانند فرش‌بافی را احیاء کند.

به گزارش تسنیم، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دومین همایش تجلیل از مقام و منزلت معلم و تقدیر از مدرسین برگزیده دانشگاه علمی کاربردی استان اظهار داشت: علیرغم کار زیاد در کشور اما کارگر به تعداد مورد نیاز نداریم و اکثر فارغ التحصیلان دانشگاهی در انتظار شروع کار در ادارات دولتی هستند.

وی افزود: اینکه همه بخواهند جذب ادارات دولتی شوند و از مهارت‌ها و توانایی‌های تخصصی خود  در بخش‌های دیگر استفاده نکنند زیبنده نیست چرا که ادارات ظرفیت پذیرش ظرفیت بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی را ندارد.

آیت اله طه محمدی افزود: خداوند در وجود انسان خلاقیت‌های زیادی را نهادینه کرده است که باید از آن استفاده شود اما متاسفانه خلاقیت ایرانیها هدر می‌رود و بهره‌گیری درستی از آن نمی‌شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: باید در واگذاری مسئولیت به افراد به تخصص آنها توجه شود تا مبادا میان تخصص کاری و توانایی فرد تمایز وجود داشته باشد.

وی با انتقاد از تقلید خانمها و آقایان ایرانی از نحوه پوشش غربی و انگلیسی، اعلام کرد: از وضعیت پوشش خانم‌ها و آقایان در اجتماع رضایت ندارم چراکه در نوع پوشش آنها اثری از ذوق و خلاقیت ایرانی دیده نمی‌شود و تنها تقلیدی کورکورانه از نوع پوشش غربی است.

وی با اشاره به مقام و منزلت معلم بیان داشت: معلمی کار انبیای الهی است، معلمی عشقی است که به شاگرد هم منتقل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار