آغاز پروژه های عمرانی موقوفه در خوی

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: امسال عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی موقوفه در خوی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 13 April 2015

حجت‌الاسلام مقصود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی به برنامه‌های مورد نظر در راستای پروژه‌های عمرانی موقوفه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی موقوفه در خوی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی موقوفه شامل پروژه مسکونی تجاری حاج عبدالکریم، حسینیه تجاری و مذهبی میرزا ابراهیم و پروژه تجاری بقعه متبرکه شیخ نوایی آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: دو پروژه عمرانی موقوفه نیز در دست اجرا بوده که در شرف اتمام است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به اولویت‌های کاری اداره اوقاف و امور خیریه خوی اشاره کرد و گفت: به روز نمودن اسناد اداری موقوفات از جمله اولویت‌های اداره اوقاف خوی در سال جاری محسوب می‌شود.

محمودی با بیان اینکه بحث تثبیت موقوفات جهت اخذ سند موقوفات از دیگر اولویت‌های امسال بوده که پی‌گیری می‌شود، افزود: در بحث طرح تربیت حافظان قرآن نیز ثبت‌نام از نخستین روزهای سال جدید همزمان با طرح آرامش بهاری آغاز شده است.

وی به سهمیه شهرستان خوی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن اشاره کرد و با بیان اینکه سهمیه امسال طرح تربیت حافظان قرآن در خوی یک هزار و 800 نفر بوده است، یادآور شد: طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور تربیت 10میلیون نفر حافظ قرآن کریم در کشور اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار