مهمترین علت مرگ‌ومير ملایری‌ها

وي ايست قلبي را رتبه اول در مرگ و مير عنوان كرد و افزود: براساس آمار موجود سکته مغزی رتبه دوم، حوادث رتبه سوم و کهولت سن رتبه چهارم را در مرگ ومیر سال 94 به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۲۲۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 08 May 2016
معاون خدمات شهري شهرداري ملاير تعداد فوت‌شدگان طی سال 94 را 698 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 384 نفر مرد، 272 نفر زن و 40 نفر نوزاد بودند.

به گزارش ایسنا، "امير رضايي" یک‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، در خصوص عملکرد واحد "بهشت هاجر" در سال گذشته اظهار کرد: این واحد از جمله مهمترین بخش‌های خدماتی هر شهر به حساب می‌آید که نحوه ساماندهی آنها به منظور پاسخ‌گویی به بخش مهمی از توقعات و نیاز‌های انکارناپذیر شهروندان نیازمند برنامه‌ریزی جامع و دقیق است.

وي ايست قلبي را رتبه اول در مرگ و مير عنوان كرد و افزود: براساس آمار موجود سکته مغزی رتبه دوم، حوادث رتبه سوم و کهولت سن رتبه چهارم را در مرگ ومیر سال 94 به خود اختصاص داده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: شست‌وشوی قطعه مطهر شهدا با همکاری سازمان آتش‌نشانی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته، آبیاری و هرس کلیه درختان آرامستان به طور مستمر، نصب 45 عدد تابلوی راهنما در قطعه‌های جدیدالاحداث و قدیمی آرمستان، خرید و نصب 25 عدد باكس زباله در قطعات و پیاده‌روهای آرامستان و نصب صندلی و روشنایی از جمله اقدامات و فعالیت‌های این سازمان بوده است.

معاون خدمات شهري شهرداري ملاير تهیه و نصب بنر پلاکارد به مناسبت‌های مختلف، نظافت عمومی و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های قبور و قطعات سازمان به صورت مستمر و شست‌وشو و ضدعفونی کردن غسالخانه‌های مردانه، زنانه و سردخانه‌ها و آمبولانس‌های سازمان به صورت مستمر را از دیگر برنامه های واحد آرامستان در سال 94 و سال جديد عنوان کرد.

رضایی افزود: بتن‌ریزی، زیرسازی و همسطح‌سازی قطعه‌ها و آماده‌سازی حجرات و پیاده‌روهای قطعه‌ها، ارائه کلیه آمار و عملکرد ماهیانه واحد به شهرداری، نصب تیرهای چراغ برق و سیم‌کشی تیرهای مذکور توسط واحد برق به منظور برق‌رسانی برج‌های نوري در آرامستان "بهشت هاجر" از ديگر اقدامات انجام شده است که در دستور کار امسال نیز هست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار