احمدی لاشکی: انتقادهای تخریب کننده بی مهری به دولت است

کد خبر: ۲۳۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 02 June 2016
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : چشم پوشی از خدمات و انتقادهای تخریب کننده علیه دولت تدبیر و امید از سوی عده ای خاص بی مهری به عملکرد دولت است.
تابناک مازندران/ قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان چالوس افزود : این دولت اگرچه بنا به دلایلی از جمله تحریم های اعمال شده دوره های گذشته نتوانسته است در حوزه رکود و رونق اقتصادی درکشور به طور اساسی گام بردارد اما در بخش ها ی دیگر بسیار موفق عمل کرده است.
وی ، ایجاد آرامش ، ثبات اقتصادی ، دمیدن روحیه امید ، نشاط و بالندگی در جامعه ، بهبود وضعیت بهداشت و درمان ، هم افزایی و همگرایی در بعد دیپلماسی با دیگر کشورها و درپی آن اجرایی شدن طرح برجام را از جمله خدمات موفقیت آمیز این دولت طی سه سال اخیر در کشور بیان کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت : امروز در صورتی که مسئولان افق روشنی برای توسعه همه جانبه در منطقه نداشته باشند به یقین در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های با شکست مواجه خواهند شد.
احمدی لاشکی افزود : نتیجه برجام مشروعیت بخشیدن به غنی سازی اورانیوم در کشور بود و بنابراین باید از هم اکنون برای بهره مندی از مزایای این طرح از سوی مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی در کشور بسترسازی مناسب شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : با توجه به شعار رهبری همزمان با آغاز فعالیت مجلس دهم مبنی بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی خوشبختانه در این حوزه همگرایی خوبی میان دولت و مجلس شورای اسلامی شاهد خواهیم بود.
امام جمعه چالوس نیز ضمن گرامیداشت فراررسیدن سالروز رحلت امام (ره ) گفت که با گذشت حدود 37 سال از عمر انقلاب اسلامی و تهدید های دشمنان علیه نظام اسلامی ، ارزش ها و آرمان های این انقلاب که زائیده فکر و اندیشه امام راحل (ره ) همچنان حفظ شده است.
حجت الاسلام محمد مهدی راشدی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان خواستار بسترسازی مناسب مسئولان برای آمادگی بیشتر مردم ومسافران ورودی به این شهرستان برای بهره مندی از فضیلت این ماه پربرکت دراین شهرستان شد.

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار