تعطیلات شروع شد و مشکلات روستاییان البرز آغاز/ جاده چالوس از امشب یک طرفه شد

سال گذشته و در پی سیل در روستای سیجان، فرماندار کرج و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر به صراحت اعلام کردند که به دلیل یک طرفه بودن جاده چالوس، امدادرسانی به سیل‌زدگان با کندی بسیاری انجام شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 05 July 2016
به گزارش تابناک – البرز: رئیس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن تردد در جاده کرج - چالوس از ساعت 14 امروز سه شنبه در این استان خبر داد.
سرهنگ رضا اکبری گفت: از ساعت 14 امروز سه شنبه 15 تیر ماه الی ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 16 تیرماه تردد وسیله نقلیه از سمت مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شد.
وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18امروز 15 تیر ماه الی ساعت 6 صبح روز چهار شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزچهار شنبه 16 تیرماه الی ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 17 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز چهارشنبه 16تیرماه الی ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 17 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
اکبری افزود: درحال حاضر ترافیک درآزادراه کرج - قزوین درلاین شمالی از محدوده میدان استاندارد تا مهرویلا سنگین است .
وی گفت: درلاین جنوبی آزادراه تهران - کرج - قزوین ترافیک پرحجم گزارش شده است .
وی خاطرنشان کرد: درجاده کرج -چالوس نیز ازمحدوده میدان امیرکبیر تا کندوان ترافیک سنگین است.
لازم به توضیح است، با یک طرفه شدن جاده کرج – چالوس، مشکلات بسیاری به ساکنان روستاهای حاشیه این جاده وارد شده و به عبارتی زندگی آنها مختل می‌شود.
از سوی دیگر اگر کوچک‌ترین اتفاق و حادثه‌ای در این محور رخ دهد، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به نوعی غیر ممکن می‌شود.
سال گذشته و در پی سیل در روستای سیجان، فرماندار کرج و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر به صراحت اعلام کردند که به دلیل یک طرفه بودن جاده چالوس، امدادرسانی به سیل‌زدگان با کندی بسیاری انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار