جشنواره‌ی کارآفرینان برتر استان گلستان برگزار می‌شود

ثبت‌نام در یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کارآفرینان برتر از 16 خردادماه در استان گلستان آغاز شده است.
کد خبر: ۲۶۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 16 July 2016
رئیس اداره‌ی کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کارآفرینان برتر امسال در استان گلستان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه در این جشنواره شرکت کنند.
سید محمد دادو، ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام در یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کارآفرینان برتر از 16 خردادماه در استان گلستان آغاز شده و تا کنون 60 نفر برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.
وی افزود: مهلت شرکت علاقه‌مندان به حضور در جشنواره‌ی کارآفرینان برتر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تا 31 تیرماه تعیین شده است.
رئیس اداره‌ی کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در زمینه‌ی توسعه و ترویج کارآفرینی از الزامات و برنامه‌های دولت است و مقوله‌ی کارآفرینی فرادستگاهی است و همه‌ی دستگاه‌ها و بخش‌ها باید برای بسترسازی آن، همکاری کنند.
دادو، از همه‌ی افراد و شرکت‌هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می‌دانند، دعوت کرد که به پایگاه  www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.
وی افزود: ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی، شناسایی کارآفرینان برتر استانی و معرفی آن‌ها به جامعه به‌ویژه جوانان برای الگوگیری، ایجاد فضای تعاون و همکاری میان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار و ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت‌‌های معنوی برای ایجاد کسب‌وکار جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.
رئیس اداره‌ی کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل اتاق فکری با حضور کارآفرینان دانست و اظهار کرد: 9 داور برای برگزاری جشنواره‌ی استانی کارآفرینان برتر انتخاب شدند که این داوران در 3 بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، افراد و شرکت‌های ثبت‌نام‌شده در سامانه را بر اساس شاخص‌ها، داوری می‌کنند.
دادو، اظهار داشت: نفرات برتر این جشنواره آبان‌ماه امسال معرفی و به مرحله‌ی کشوری راه می‌یابند و مرحله‌ی کشوری جشنواره‌ی ملی کارآفرینان آذرماه امسال برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار