ارتقای دانشگاه آزاد جاسک و هرمز به واحد بین‌الملل

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک به واحد بین‌المللی ارتقا یافته و دانشگاه هرمز نیز به پردیس بین‌الملل زیر نظر واحد بندرعباس انجام وظیفه کند.
کد خبر: ۲۶۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 22 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی باقری با تشریح عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان، از رشد شاخص‌های علمی و پژوهشی در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این شاخص‌ها در همه واحدها و مراکز استان رو به رشد بوده و جای امیدواری برای ارتقا به سطوح بالاتر را دارد.
 
وی تعداد رشته‌های استان را 543 رشته و دانشجویان در حال تحصیل را 43 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: رشد رشته‌های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی به 180 رشته رسیده و در حال افزایش است.
 
دبیر هیات امنای استان هرمزگان از تصویب چند طرح و پیشنهاد مهم در این جلسه خبر داد و افزود: با تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک به واحد بین‌المللی ارتقا یافته و دانشگاه هرمز نیز به پردیس بین‌الملل زیر نظر واحد بندرعباس انجام وظیفه نماید.
 
وی همچنین از ایجاد گلخانه تحقیقاتی در واحد رودان و حاجی آباد خبر داد و گفت: این طرح‌ها نیز قرار است کار خود را در واحد رودان و حاجی آباد آغاز و به یک مرکز تحقیقاتی مهم شرق و شمال هرمزگان مبدل شوند.
 
باقری همچنین از تصویب مرکز تحقیقات و کارآفرینی علوم وفنون دریای خلیج فارس و طرح مجتمع کلینک سلامت در واحد بندرعباس خبر داد و افزود: این دو طرح مهم نیز در واحد بندرعباس در راستای شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح‌های دانشگاهی و تحقیقاتی راه‌اندازی و اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار