مشترکان غیر مجاز آب کبگیان به دادگاه معرفی می شوند

مدیر آب و فاضلاب کبگیان افزود: در همین راستا باید مردم به فکر مصرف بهینه آب باشند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۲۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 01 August 2016
مدیر آب و فاضلاب کبگیان از برخورد با مشترکان غیرمجاز آب در کبگیان و فرستادن پرونده متخلفان به دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کبگیان، فرشید دانشگر امشب در نشست با بخشدار این منطقه اظهار کرد: در سال‌هایی به سر می‌بریم که بحران آب را در بیشتر نقاط کشور داریم.

مدیر آب و فاضلاب کبگیان افزود: در همین راستا باید مردم به فکر مصرف بهینه آب باشند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

این مسؤول با انتقاد از برخی استفاده‌های غیر قانونی و غیر مجاز از آب گفت: برخی مشترکان غیر مجاز با مصرف‌های بالای آب مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده‌اند.

وی بیان کرد: با این گونه افراد به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد و پرونده‌های این چنینی به محاکم قضایی فرستاده می‌شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با تعاملی که مسؤولان این منطقه از جمله امام جمعه و همچنین بخشدار کبگیان دارند کارهای خوبی در حوزه آب انجام شده که برنامه جدا کردن شبکه آب شهر چیتاب از منبع آب صالحان و لیشکان پیش‌بینی شده است.

دانشگر به راه‌های صرفه‌جویی آب اشاره کرد و گفت: باید آموزش‌های لازم داده شود و در این زمینه لازم است تا رسانه‌ها به کمک آب و فاضلاب آمده و همچنین از تریبون‌های مختلف شاهد ترویج این فرهنگ باشیم.

وی استفاده درست از آب را یکی از سفارشات بزرگان دین و ائمه دانست و افزود: بحران آینده جهان آب است و اگر از هم اکنون به فکر استفاده درست از منابع آب نباشیم در آینده با مشکلات بسیار زیادی که شبیه به بحران است رو‌به‌رو می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار