درمان آپاندیسیت بدون جراحی!

یک پزشک طب سنتی گفت: سال ها پیش پدرم با طب سنتی بدون جراحی آپاندیسیت را درمان می کرد.
کد خبر: ۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 25 April 2015

یک پزشک طب سنتی گفت: سال ها پیش پدرم با طب سنتی بدون جراحی آپاندیسیت را درمان می کرد.

به گزارش ایسنا ؛ "سیدمهدی خسروی" اظهار کرد: سال ها پیش پدرم با طب سنتی بدون جراحی آپاندیسیت را درمان می کرد به طوریکه او از گیاهان دارویی مختلف دوایی ساخته بود که بر روی شکم بیمار و محل آپاندیسیت قرار می داد که این امر باعث ایجاد حفره و در نتیجه خروج عفونت ها می شد و بیمار بهبود می یافت.

وی در ادامه به گیاهان دارویی که در فصل بهار در همدان می رویند اشاره کرد و افزود: آذربه، توتیا، شقایق، گل کوفته و ... از جمله گیاهانی هستند که در همدان رشد می کنند به طوریکه از این میان می توان به توتیا که یک گیاه با ارزش است و در دره گنجنامه فاصله خرم رود و همدان و در کوهپایه ها و محل های پرآب رشد می کند، اشاره کرد.

این پیشکسوت طب سنتی تصریح کرد: گیاه توتیا از تیره آلاله بوده و دارای یک پایه است که وقتی به حدی از رشد می رسد پودری را تولید می کند که از خواص چشمی زیادی برخوردار است.

وی درباره خواص این پودر گفت: پودر توتیا برای چشم بسیار مفید است به طوریکه خاصیت ضدعفونی کننده دارد، نور چشم را زیاد می کند، از آب مروارید جلوگیری کرده و خونرسانی به عدسی چشم را تسهیل می کند.

خسروی در پایان گفت: در طب سنتی از تمام امکانات طبیعت استفاده می شود و علاوه بر گیاهان، از جانوران، سنگ ها، گوگرد، معادن و اشعه کیهانی در درمان بیماری ها بهره می گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا کانطوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
سلام جناب
خواهش میکنم داروی که برای اپاندس هست رو به ما بگیدو طرز درست کردن ان را

جناب برای سنگ کلیه چه دارویی تجویز

دارید سنگ کلیه هالب که هشت سانت هست
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار