تذکرات نمایندگان فارس در مجلس/پیگیری حقوق معلمان؛نظارت بر قیمت های لوازم خانگی؛بیمه آرایشگران و نظارت بر واحدهای لوازم پزشکی

برخی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی یکشنبه 6 اردیبهشت 94 درباره موضوعاتی تذکرات کتبی ارایه کردند.
کد خبر: ۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 26 April 2015
نوذر شفیعی نماینده مردم نورآباد ممسنی و رستم نیز در تذکری به رییس جمهوری بر لزوم بررسی و اصلاح عملکرد اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس تاکید کرد.

وی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش علت عملکرد تبعیض آمیز این وزارتخانه در پرداخت پاداش مناطق محروم را خواستار شد.

علاوه بر آن این نماینده مجلس و ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش علت کسر افزایش 14 درصدی حقوق فرهنگیان در فروردین ماه سال 94 را خواستار شدند.

صادقی و مقتدایی نمایندگان شیراز و اصفهان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت برنامه ریزی و نظارت دقیق بر قیمت گذاری تولیدکنندگان لوازم خانگی تاکید کردند.

همچنین در تذکری به سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضرورت توجه بیشتر و نظارت دقیق تر در راستای جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز فروش لوازم پزشکی و در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضرورت تحت پوشش بیمه قرار گرفتن صنف آرایشگران مردانه و بهره مندی این صنف از تسهیلات قانون سختی کار را خواستار شدند.

مهردادبذرپاش نماینده مردم تهران و ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تسریع در ارایه لایحه رتبه بندی معلمان و پرداخت مطالبات معوقه آنان تاکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار