اتحادیه نانوایان در اردبیل تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری مسئولان و کارکنان اتحادیه‌ای برای نانوایان تشکیل شد که هدف از تشکیل این اتحادیه خدمت‌رسانی به مردم بود.
کد خبر: ۲۸۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 31 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری مسئولان و کارکنان اتحادیه‌ای برای نانوایان تشکیل شد که هدف از تشکیل این اتحادیه خدمت‌رسانی به مردم بود.

وی افزود: از مسئولان خواستاریم تا در رسیدگی به مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای داشته و در این راستا اقدامات اساسی انجام داده و بتوانند در همین راستا به مردم خدمت‌رسانی کرده و برای بهبود وضعیت اقدامات اساسی را انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از دیگر اهداف تشکیل اتحادیه نانوایان تحت پوشش قرار دادن کارکنان در این بخش و نیز رفع مشکلات آن‌ها است تا مسئولان و کارکنان هیچ مشکلی از این حیث نداشته باشند و بتوانند در این مسیر به پیشرفت و ترقی برسند.

عاملی تصریح کرد: متاسفانه برخی از اتحادیه‌های این حوزه در مسیر درست و مناسبی گام برنمی‌دارند و کمک به رفع مشکلات مردم را از یاد برده و فقط به فکر خود و منافعشان هستند و با این کار مشکلات و اعتراضات مردم در این بخش رفته رفته بیش‌تر می‌شد ولی با همکاری مناسب کمیسیون نظارت استان اردبیل این مشکل به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار