عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقتدار ملت، پشتوانه نظام اسلامی ایران

تابناک: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قسمت اعظم رکود فعلی بازار مربوط به این مذاکرات است، گفت: پشتوانه نظام اسلامی ایران، اقتدار ملت است.
کد خبر: ۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 28 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، جواد کریمی قدوسی شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای با عنوان "ناگفته‌ها را به مردم بگویید" که در مسجد الغفور اصفهان به همت انجمن اسلامی بازار برگزار شد با بیان اینکه یکی از اصول انقلاب درگیری محض با کفر و شرک یعنی آمریکای جنایت‌کار است، اظهار داشت: تمام جنایت‌ها زیر چتر حمایت و نفوذ آمریکا انجام می‌شود و امروز مردم یمن بدون هیچ گناهی توسط آل سعود و با حمایت آمریکا کشته می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه حرف طرف مقابل از روز نخست مذاکرات بر این است که نباید کشور خود را بر اساس اسلام اداره کنید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها صادقانه می‌گویند که تمام تحریم‌ها را به صورت یکجا برنمی‌دارند چرا که مشکلات زیادی با ما دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بزرگترین معروف تأسیس و حفظ حکومت اسلامی و بزرگترین منکر تضعیف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حکومت است، افزود: اصل بر حفظ حکومت اسلامی است اما در این راستا چک سفید امضا به کسی نمی‌دهیم.

وی گفت: چه شده که می‌گویند وظیفه نیروی انتظامی اجرای قانون است نه اجرای اسلام؛ البته مراجع در این مورد موضع‌گیری کردند.

کریمی قدوسی با تأکید بر اینکه پشتوانه نظام اسلامی ایران، اقتدار ملت است، تصریح کرد: در همین زمانی که حرف از جنگ می‌زنند، می‌دانند که ما سابقه و تجربه جنگ 8 ساله، وحدت ملی و راه علاج تمام مشکلات را داریم بنابراین دلیلی ندارد که نیازی به توافق داشته باشیم.

وی هدف از تمام قطعنامه‌ها و تحریم‌ها را سلب اراده ملت و زدودن روحیه استکبار ستیزی عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات فرمودند خوش‌بین نیستم سپس فرمودند نگرانم، بعد دغدغه دارم و آخرین مرتبه هم گفتند که دغدغه دارم و ایشان 2 مرتبه یکی در مورد مسائل فرهنگی و یک مرتبه هم پیرامون مذاکرات اظهار نگرانی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: آنها به ما تلقین می‌کنند که با این سیاست منقبض خارجی امکان اداره کشور وجود ندارد و باید دست از ادامه جهاد بردارید در حالی که در نظرسنجی‌ها 78 درصد ایرانیان اعلام کردند که این توافق به دلیل قدرت ایران در منطقه حاصل شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار