مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر در قزوین

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر از سوی این دبیرخانه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی اظهار داشت: در آستانه عید غدیرخم این حادثه بزرگ تاریخ اسلام هستیم و با توجه به اهمیت واقعه غدیر و لزوم آشنایی با آن، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «آیه‌های غدیر» مربوط به آیه‌های نازل شده در جریان غدیر است که تاکنون 650 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان قزوین در این مسابقه شرکت کردند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این کتاب با 50 درصد تخفیف به مبلغ 2 هزار تومان به کانون‌های مساجد ارائه می‌شود که شرکت‌کنندگان باید تا تاریخ هشتم مهر ماه سال جاری پاسخنامه سؤالات را تحویل دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان دهند.

رمضانی عنوان کرد: بعد از اتمام زمان دریافت پاسخنامه و بررسی جواب‌ها، به قید قرعه به 14 نفر کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

این مسؤول خاطر نشان کرد: در حدیثی از امام صادق‌(ع) آمده است روز غدیرخم در میان روزهاى عید فطر و قربان و جمعه همانند ماه در میان ستارگان است و امیدواریم با برگزاری این مسابقه کتابخوانی گامی هرچند کوچک برای تبیین ولایت این پیام واقعه غدیر برداشته چراکه انس با غدیر موجب مودت و علاقه به امامت و ولایت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار