167 زندانی نیازمند مالی در استان اردبیل آزاد شدند

اردبیل - رییس هیات مدیره ستاد دیه استان اردبیل از آزادی 167 زندانی نیازمند مالی در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 05 November 2016
به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی در آیین آزادی 30 تن از زندانیان نیازمند مالی در اردبیل افزود: برای آزادی این افراد در آستانه اربعین حسینی شش میلیارد ریال اختصاص یافته است.
 
وی بیان کرد: سه میلیارد ریال از این مبلغ را ستاد دیه ، سه میلیارد ریال از طریق خانواده زندانیان و بخشی را نیز گذشت شاکیان تامین کرده است.
 
او با بیان اینکه تنها زندانیان نیازمند مالی که به صورت غیر عمد در زندان هستند مشمول این کمک ها می شوند گفت: در ماه محرم امسال از محل هدایت نذورات مردمی به این بخش 67 زندانی مالی آزاد شدند.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل همچنین از کاهش آمار محکومان مالی در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته 520 زندانی مالی در زندان های استان وجود داشت که این تعداد در سال جاری به 380 نفر کاهش یافته است.
 
میرظاهر عابدیان از اعضای هیات مدیره ستاد دیه استان نیز گفت: کمک های مالی ستاد دیه استان تنها مشمول آن دسته از زندانیانی است که نیازمند بوده و به طور غیر عمدی وارد زندان شده اند.
 
وی افزود: تمام زندانیان نمی توانند از کمک های ستاد دیه استان بهره مند شوند و به همین دلیل مراجعه کنندگان برای دریافت کمک مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته و در صورت نیازمند بودن از کمک های این ستاد برای آزادی بهره مند می شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار