مسئول دارالقرآن الکریم استان قم:

360 حافظ قرآن در آزمون اعطای مدرک در قم شرکت کردند

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: 360 نفر از حافظان قرآن کریم در آزمون اعطای مدرک به حافظان در قم شرکت کردند.
کد خبر: ۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 09 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی اظهار کرد: دهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم برگزار شد.

وی از استقبال حافظان قرآن کریم در این آزمون خبر داد و افزود: 360 حافظ قرآن کریم در حوزه امتحانی قم در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 290 نفر خواهر و 70 نفر برادر بودند.

مسئول دارالقرآن الکریم استان قم گفت: این تعداد شرکت کننده تاکنون در حوزه امتحانی قم سابقه نداشته و علاوه بر آن، استان قم در این آزمون بیشترین تعداد حافظان قرآن کریم را به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام عظیمی اظهار کرد: این آزمون در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار شد که بیشتر شرکت‌کنندگان از حافظان کل قرآن کریم بودند.

وی گفت: کم‌سن‌ترین شرکت کننده دهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم یک نوجوان 12 ساله بود که در کلاس چهارم ابتدایی مشغول تحصیل است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار