افتتاح دفتر مجمع نمایندگان تهران در بخش لواسانات

فرماندار شمیرانات از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان تهران در بخش لواسانات خبر داد و افزود: با افتتاح این دفتر از روز شنبه، به صورت دوره‌ای هر یک از نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در این دفتر برای تعامل و دیدار با مردم حضور خواهند داشت تا به بررسی مشکلات مردم بپردازند.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 06 December 2016
 عزت الله خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در چهارمین جلسه شورای اداری با حضور جمعی از نمایندگان مردم تهران،شمیرانات،ری ،اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی با محوریت رویکرد اقتصادی و طرح چالش‌ها و مشکلات سطح شهرستان شمیرانات برگزار شد.
فرماندار شمیرانات حضور جمعی از نمایندگان محترم مجلس در شورای اداری را فرصت مغتنمی برشمرد واظهار داشت که این رویه می تواند نوید بخش همراهی ومساعدت های مجمع نمایندگان محترم تهران،شمیرانات،ری،اسلامشهر و پردیس رابرای پیگیری وحل برخی از مشکلات شهرستان به همراه داشته باشند.
وی در این جلسه دغدغه‌ها و مشکلات سطح شهرستان شمیرانات برای نمایندگان تهران تبیین نمود تا از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان تهران برای حل دغدغه‌ها و پیشبرد امور بهره گرفته شود.
خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات ضمن ارائه وتبیین فرصت ها تهدیدها،ظرفیت ها ومحدودیت ها،توضیح اقدامات عمرانی ،سیاسی اجتماعی و...انجام گرفته وشرح دغدغه ها ومسائل اساسی شهرستان خواستار توجهات ویژه نمایندگان محترم برای کمک به برون رفت شهرستان از شرایط موجود شد.
فرماندار شمیرانات با تاکید بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستگاه‌های دولتی ادامه داد: امیدواریم چالش‌ها و دغدغه‌های عمده شهرستان شمیرانات در قالب طرح‌های کلان و نیمه کلان وراهکارهای مکتوب طی جلسات مشترکی با کمیته‌های هفت‌گانه مجمع نمایندگان تهران مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد.
خانمحمدی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهرستان شمیرانات ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه کشاورزی وباغداری دارد. امروز این شهرستان در تولید گیلاس به لحاظ کیفیت و کمیت در کشور رتبه نخست دارد. در سطح استان نیز شمیرانات در تولید آلبالو و زنبور رتبه نخست و در تولید سیب و گردو رتبه دوم را کسب کرده است.
فرماندار شمیرانات با اشاره به اهمیت گردشگری و توجه همه مسئولان به اهمیت صنعت گردشگری و درآمدهای حاصله از آن برای مردم منطقه تاکید کرد.
وی گفت: شهرستان شمیرانات مناطق بسیار زیبا و دیدنی در بخش های لواسانات ، رودبار قصران ، شمشک و شهر شمیران دارد که با اندک برنامه ریزی می توانند پذیرای گردشگران بسیاری باشند.
وی با تاکید بر ضرورت دریافت نظرات و ایده های کارشناسان ، مشاوران ، اساتید و مراکز پژوهشی و دانشگاهی برای ارتقاع بخشی توسعه صنعت گردشگری در شهرستان ، یادآورشد با استفاده از ظرفیت های گردشگری به شکوفایی اقتصادی بخش های حاشیه ای و دور افتاده شهرستان کمک بسیار خواهد شد.
فرماندار شمیرانات گفت: رودخانه ها ، دریاچه ها طبیعی و مصنوعی ، ارتفاعات زیبا ، دشت های پهناور و پیست های اسکی از دیگر ظرفیت های موجود برای جلب گردشگر و ایجاد درآمد برای مردم و کشور است.
خانمحمدی همچنین وجود کاخ های متعدد تاریخی و کهن کشورمان در شهرستان شمیرانات را از دیگر جاذبه های گردشگری مهم استان تهران عنوان کرد.
خانمحمدی در پایان با اشاره به مشکلات عمده این شهرستان از جمله ترافیک، ایجاد مرکز فرهنگی و کتابخانه مرکزی، همچنین توسعه شبکه‌های ارتباطی و ارتقا در حوزه بهداشت و درمان و بخش کشاورزی و رویکرد گردشگری افزود: امیدواریم در طول دوره چهارساله مجلس با ایجاد تعامل و هم‌افزایی مناسب میان مجمع نمایندگان تهران بتوانیم دغدغه‌ها و مشکلات سطح شهرستان را مرتفع کنیم.
فرماندارشمیرانات گفت:برای پیگیری وحل برخی ازمشکلات اساسی شهرستان ،اهتمام وهم افزایی نمایندگان محترم مجلس ودستگاه های اجرایی شهرستان یک ضرورت است.
در خاتمه خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات از حضور جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان تقدیر وتشکر نمود .
شایان ذکر است در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات حجت الاسلام منصوری رییس دادسرای ناحیه شمیران ،تاجیک شهردار شمشک وزارعی رییس صندوق توسعه کشاورزی طی سخنانی نقطه نظرات ومسائل خود را مطرح نمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار