وجود 9 باشگاه و 6 مدرسه فوتبال در چالوس

رئیس هیأت فوتبال چالوس گفت: 9 باشگاه رسمی فوتبال در چالوس ثبت شده است که تمام آنها خصوصی هستند.
کد خبر: ۳۴۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 07 December 2016
 چالوس ما، فرهاد حسین‌پور طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر 6 مدرسه فوتبال در چالوس به صورت رسمی فعال بوده دارای 200 هنرجو هستند، البته این تعداد در ایام تابستان به هزار و 300 نفر می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه هیئت فوتبال شهرستان چالوس تیم‌داری نمی‌کند و تلاش دارد از باشگاه‌های خصوصی حمایت کند، افزود: 9 باشگاه رسمی فوتبال در چالوس ثبت شده است که تمام آنها خصوصی هستند.
 
رئیس هیئت فوتبال چالوس مشکل مالی را بزرگترین معضل ورزش شهرستان داست و تصریح کرد: هیچ حامی مالی در ورزش شهرستان به ویژه فوتبال وجود ندارد و بیشتر ما از طرف "جامعه ورزش" چالوس است.
 
حسین‌پور با بیان اینکه چالوس استعدادهای بسیار خوبی در رشته فوتبال دارد، خاطرنشان کرد: با این حال بیش از 40 سال است که در استان قهرمان نشده‌ایم، اما در لیگ برتر سال جاری امید زیادی به این اتفاق داریم و دو نماینده شهرستان در صدر جدول مسابقات قرار دارند.
 
وی ادامه داد: امیدواریم امسال رتبه خوبی در لیگ به دست آوریم و به لیگ دسته سوم کشور راه یابیم، مسئولان هم با این اتفاق به حمایت بیشتر از فوتبال ترغیب شوند.
 
رئیس هیأت فوتبال چالوس در پایان گفت: مصطفی نائیج‌پور از تیم سایپا، میلاد زکی‌پور از استقلال تهران، سامان موسوی دروازه‌بان تیم ملی نونهالان و سامان قزوینی از فوتسال دبیری تبریز از افتخارات فوتبال شهرستان چالوس هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار