فرمانده انتظامي استان زنجان:

اولویت نیروی انتظامی حراست از امنیت و آرامش عمومی است

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: حاصل پشتيباني مردم توفيقاتي است كه پليس كسب مي كند و پليس حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم وظیفه شرعی و قانونی خود مي داند.
کد خبر: ۳۴۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 18 December 2016
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اهداف  و اولویت های ناجا در جامعه اظهار داشت: هدف پليس نیروی انتظامی ايجاد آرامش و احساس امنيت در جامعه است.

سرهنگ علي آزادي افزود:  قطعا جامعه روحانيت و ائمه جمعه و جماعات از ارکان توليد نظم و امنيت در کشور هستند و نقش آنان در برقراري امنيت و دعوت آحاد مردم به رعايت نظم و قانون، نقشي بسيار مؤثر و ارزنده است.

وی ادامه داد: حاصل پشتيباني مردم توفيقاتي است كه پليس كسب مي كند و پليس حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم وظیفه شرعی و قانونی خود مي داند.

آزادی با اشاره به تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیرو برای خدمت به مردم گفت: هدف پليس ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان است و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم بود.

سرهنگ آزادي همچنين بيان داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم بايد با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده و با تاسي از سيره و روش پيامبر گرامي اسلام و فرزندان پاکش از هلاکت در ورطه شيطان در امان بمانيم.

وي با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود:در حوزه تعاملي پليس و مردم، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش ضريب امنيتي در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت:با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.


فرمانده انتظامي استان زنجان در پایان بر قاطعيت پليس بر برخورد با انواع جرايم گفت: تمام تلاش هاي صورت گرفته در راستاي افزايش اعتماد مردم به خدمت گذاران خود در مجموعه نيروي انتظامي استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار