به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

دیدار مسؤولان البرزی با امام جمعه

در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسؤولان شهر محمدیه در دیدار با امام جمعه این شهر با آرمانههای امام و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسؤولان شهر محمدیه ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه این شهر با راه امام و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام موسوی‌موینی امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: حضور پررنگ مردم در تشییع شهدای آتش‌نشان پلاسکو نشان‌دهنده همان روحیه انقلابی در زمان انقلاب بود که همه مردم برای ادای احترام به شهدای انقلاب حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: امام(ره) با بصیرتی که داشتند خدمت بزرگی به این کشور کرده و ظالمان طاغوت را از کشور خارج کردند ظالمانی که دست‌نشانده انگلیس و آمریکا بودند، کسانی که هیچ چیز جز منافع خود و از بین بردن ایران را نمی‌خواستند.

امام جمعه شهر محمدی ادامه داد: امروز شاهد انقلابی که توسط امام(ره) تبیین و پایه‌گذاری شده است در تمام جهان و این کره خاکی هستیم.

موسوی‌موینی مطرح کرد: امروز آحاد مردم جامعه و همه مسؤولان وظیفه داریم که با زنده نگه‌داشتن یاد امام و انتقال ارزش‌های این انقلاب به نسل‌های بعدی بگوییم که این انقلاب چگونه به ثمر نشسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار