نماینده ولی فقیه در استان البرز:

ملت ایران زورگویی احدی را نمی‌پذیرد

مذاکره‌کنندگان با ایران هر چه بیشتر به پایان مذاکرات نزدیک می‌شوند زیاده خواهی‌های خود را نیز افزایش می‌دهند و در نظر دارند تا با تهدید به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۳۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 22 May 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تسلیم نخواهند شد.
آیت الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان با ایران هر چه بیشتر به پایان مذاکرات نزدیک می‌شوند زیاده خواهی‌های خود را نیز افزایش می‌دهند و در نظر دارند تا با تهدید به اهداف خود برسند.
وی ادامه داد: در این راستا تهدیدات، زیاده‌خواهی‌ها و دیگر خواسته‌های نابه‌جای آنان به هیچ جایی نخواهد رسید و ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تسلیم نخواهند شد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد:  رئیس جمهور کشور نیز پاسخ کوبنده و قاطعی را به این زیاده‌خواهی‌های دشمنان داده است که جای تقدیر دارد.
حسینی‌همدانی افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان باید همچنان مقتدر و با صلابت پیام ملت بزرگ ایران را به گوش جهانیان برساند و از مواضع خود هرگز کوتاه نیاید چرا که ملت ایران نیز در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان سرتعظیم فرو نخواهند آورد.
وی بیان داشت: مسئولان در هر رتبه‌ای باید مواضع کشور را به خوبی درک کرده و از این مهم به درستی و با ولایتمداری دفاع کنند.
امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام شعبانیه اظهار کرد: توجه به این ماه مبارک و ارزش‌های معنوی این ماه هرگز نباید فراموش شود.
حسینی‌همدانی همچنین با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به استان البرز طی هفته گذشته بیان داشت: امیدواریم با سفر مسئولان کشوری به استان البرز زمینه‌های توسعه این استان و خدمات رسانی به مردم پیش از پیش فراهم شود.
وی با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران در طول انقلاب اسلامی ایران رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیار بزرگی را نشان دادند که امروز از آنان به عنوان پیام آوران حماسه‌های بزرگ یاد می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اولین همایش فعالان قرآنی در کرج اشاره کرد و افزود: توسعه برنامه‌های قرآنی در این استان یکی از اقدامات بسیار خوب فرهنگی است که امیدواریم مستمر باشد.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر خدمات‌رسانی مسئولان این استان به مردم گفت: لازم است تا مسئولان استانی تلاش و دلسوزی خود را برای خدمات رسانی به مردم دو چندان کنند و به تذکرات ائمه جمعه گوش فرا دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار