انتقاد از وضعیت رسیدگی به سیل زدگان فارس

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه خود خطاب به استاندار فارس ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین در سیل اخیر خواستار رسیدگی و حل سریع مشکلات به وجود آمده برای مردم مناطق سیل‌زده شد.
کد خبر: ۳۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 26 February 2017
تابناک فارس به نقل از دانشجو: بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه‌ای با اشاره به سخنان امام جمعه شیراز و تاکید ایشان به امر رسیدگی سریع و تخصیص بودجه مناسب جهت بازسازی مناطق سیل زده اخیر، ضمن انتقاد از عملکرد ایشان در حادثه اخیر خواستار رسیدگی و حل سریع مشکلات به وجود آمده در مناطق سیل زده شد. متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگر كسي به فكر مردم باشد،نمي­تواند در مقابل مسائل دشوار مردم راحت بماند. امام خامنه ای(حفظه الله)

استاندار محترم استان فارس جناب آقای مهندس افشانی

سلام علیکم

همانطور كه مستحضرید انقلاب اسلامي ،انقلاب مستضعفين و مظلومان است و پابرهنگان و زاغه نشينان اين انقلاب را به سرانجام رسانده اند.يكي از والاترين اهداف انقلاب اسلامي ايران نيز رسيدگي به سختي ها و مشكلات همين قشر از مردم بوده است. آنگونه كه بنيان گذار انقلاب اسلامی، امام خميني (ره)، ميفرمايند:"به مستضعفان و مستمندان و زاغه نشينان كه ولي نعمت ما هستند،خدمت كنيد".

با توجه به بارش هاي پنج روزه و شديد در استان فارس و وقوع سيل و به تبع آن ايجاد خسارت و خرابي در مناطق داراي بافت فرسوده و آسيب پذير استان به خصوص به نواحي جنوبي استان و نگراني اكثريت ساكنين اين مناطق،وظايف مهم و حياتي برعهده مسئولين است.

با عنايت به سخنان امام جمعه محترم شيراز -آيت الله ايماني- در خطبه هاي نماز جمعه و تاكيد بر رسيدگي به مشكلات حاصل از سيل و لزوم تخصيص اعتبار براي بازسازي اين مناطق و جلوگيري از ايجاد تاخیر زماني ميان وقوع سيل و رسيدگي به حوادث حاصل از آن به سبب وقوع فراموشي و عادي شدن مصائب،ايشان كار و تلاش جهادي را راه حل مناسبي براي مهار بحران اعلام كردند.

با توجه به گزارشات حصول شده از منابع رسمي و مردمي بسیاری از مشكلات منازل و مناطق مسکونی پابرجاست و رسیدگی پرشتاب و شایسته مردم غیور و شهیدپرور استان فارس آنگونه که می بایست صورت نگرفته است .

در همين راستا بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز بعنوان نماينده مطالبه گر مردم شريف استان فارس درخواست رسيدگي سريع و حل مشكلات بوجود آمده را در كمترين زمان ممكن دارد.  و همچنين خواستار شفاف سازي درباره ي اقدامات انجام شده در مناطق سيل زده است.چرا كه شفافيت باعث جلب اعتماد مردم نسبت به مسئولين خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار