تاخیر تعجب‌برانگیز یک مسئول برای شرکت در جلسه فرهنگی - معنوی

گلایه تعدادی از ایثارگران نظرآباد به فرماندار

یکی از پدران شهید نیز به فرماندار نظرآباد گفته است: فرزندان ما برای آسایش و راحتی امروز شما و اینکه در کمال امنیت و آرامش سمت‌های مدیریتی را قبول کنید، جان خود را از هدیه کردند.
کد خبر: ۳۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: نشست عصر خاطره و نقد كتاب «حاج روح الله» با موضوع بررسی زندگینامه داستانی سردار رشید سپاه اسلام حاج روح الله اصل دهقان بعد از ظهر سه‌شنبه در فرهنگسرای مهر شهرستان نظرآباد برگزار شد.
این مراسم به مناسبت سوم خردادماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری و با هدف نشر و ترویج اندیشه والای ایثار و شهادت برگزار گردد.
نشست عصر خاطره با حضور مسئولان شهرستان نظرآباد، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و آزادگان شهرستان نظرآباد، به ویژه خانواده سردار شهید حاج روح الله اصل دهقان همراه بود و به نقد کتاب زندگینامه این شهید بزرگوار اخصاص داشت.
رزمندگان، نویسندگان، پژوهشگران و مردم شهیدپرور نظرآباد به پاسداشت روز مقاومت و پایداری و زنده نگه داشتن یاد سردار خوبی‌های شهرستان نظرآباد گرد هم آمدند تا دوباره از خاطرات شهید عزیزشان با یكدیگر بگویند.
حاج روح الله اصل دهقان یکی از سرداران شهید شاخص استان البرز است که در طول هشت سال دفاع مقدس، برای دفاع از اسلام و انقلاب و مهینمان، جان عزیز خود را هدیه کرد.
مناطقی كه به واسطه رشادت‌های این شهید بزرگوار در طول جنگ تحمیلی از تصرف دشمن متجاوز، آزاد و به خاك میهن عزیزمان بازگشته بود نیز به نام جبهه روح الله نام گذاری شده است.
نشست فوق بر اساس برنامه اعلام شده، قرار بود راس ساعت 16 عصر سه‌شنبه در فرهنگسرای مهر نظرآباد برگزار گردد که با تاخیر بسیاری همراه بود.
علت این امر، تاخیر حدود 2 ساعته حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد بود.
به همین دلیل در پایان نشست فوق، برخی از شهروندان نظرآبادی که در میان آنها پدران بزرگوار شهدا و همچنین تعدادی از جانبازان و آزادگان سرافراز حضور داشتند، از حجت‌الله صادقی برای تاخیر طولانی گلایه کرده و به او می‌گفتند "آیا شرکت در جلسه، توجیه مناسبی برای عدم همراهی و حضور در بین خانوده معظم شهدا و ایثارگران است؟"
یکی از پدران شهید نیز به فرماندار نظرآباد گفته است: "فرزندان ما برای آسایش و راحتی امروز شما و اینکه در کمال امنیت و آرامش سمت‌های مدیریتی را قبول کنید، جان خود را هدیه دادند و اگر ولایت‌مدار واقعی هستیم، باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست از شعار برداشته و در عمل حرف خود را به اثبات برسانیم."
خبرنگار تابناک البرز گزارش داد که حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه نظرآباد نیز به این تاخیر گلایه و انتقاد داشته است.
لازم به توضیح است، در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد نیز امام جمعه این شهرستان نسبت به عدم توجه به مسائل مهم فرهنگی نظرآباد گلایه‌هایی را مطرح و به نشانه اعتراض جلسه شورای فرهنگ عمومی را ترک کرده است.
چندی پیش نیز آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدای البرز با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان استان در جلسه فوق گفته بود: کسانی که به هر دلیل باید در این ستاد حضور می‌یافتند و حاضر نشدند، باید گفت که عذرشان هر چه بوده، قبول نیست. ما هر چه داریم از شهدا داریم و عدم حضور مدیران اجرایی عضو ستاد، قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: کنگره شهدا بازی نیست که مسئولان نخواهند در جلسات ستاد اجرایی شرکت کنند و بگویند کار داریم. هر مسئولی که به پست و مقامی رسیده است، از برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) بوده و اگر شهدا و امام شهیدان (ره) ایثار و فداکاری آنها نبود، امروز این افراد به پست و مقام نمی‌رسیدند.
حسینی همدانی افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه است، من نمی‌خواهم دست روی کارهای خلافی که برخی از مسئولان انجام دادند، بگذارم و مسئولان کاری نکنند که حرف‌های ما گفته شود. متاسفانه هیچ کاری برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز انجام نشده و برخی کارها هم به صورت جزیره‌ای صورت گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
زنده ماندن یاد شهدا ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
زنده ماندن یاد شهدا ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
درود بر پدران و مادران بزرگوار شهیدان که نامهربانی ها را می ببینند و باز هم به عشق ولایت و برای سربلندی اسلام و انقلاب و برای اینکه دشمنان سوء استفاده نکنند، بر نامهربانی ها چشم پوشیده و صبر می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
درود خدا بر شهیدان راه حق . درود خدا بر خانواده معظم شهدا و ایثارگران
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
با سلام والا نمیدونم تو استان البرز چه خبره . به بهانه پول نداشتن یه کاغذ A4 هم برای تولد امام حسین ع و حضرت ابوالفضل ع و امام سجاد ع به جهت تبریک تو بیلبورد های استانداری نزدند . حالا شما می گید قدر شهدا را بدونند اینا که قدر سید الشهدا را نمیدونند قدر شهدای جنگ بدونند ؟
کلانتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
من به اعنوان خبرنگار این شهر که در مراسم حضور داشتم تمام مطالب یاد شده را کزب (کذب صحیح است) می دانم و تاکید می کنم بزرگنمایی شده است چون مراسم سر ساعت برگزارشد درسته فرماندار به دلیل جلسه دیر رسید اما نه گلایه و نه تاخیر در مراسم بود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار