برگزاری یک مراسم معنوی با بی مهری مسئولان نظرآباد

سردار مظلوم البرز در شهر خود هم غریب است

فرماندار نظرآباد با تاخیر بسیار زیاد به جلسه آمد و این در حالی است که مدت ها میهمانان مراسم در محل حضور داشته و منتظر آمدن فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نظرآباد بودند.
کد خبر: ۳۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 25 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر آیین خاطره گویی، رونمایی و نقد کتاب حاج روح الله با حضور همرزمان سردار رشید سپاه اسلام حاج روح الله اصل دهقان، نویسندگان و خانواده معظم این شهید عصر یکشنبه در فرهنگسرای مهر نظرآباد برگزار شد.
معصومه قیطاسی نویسنده کتاب حاج روح الله، حجت الاسلام فلاح  مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، قره داغی مدیر کل حوزه هنری البرز، شهریار آقایی فرماندار سابق نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه این شهرستان در مراسم فوق حضور داشتند.
این مراسم 2 میهمان ویژه نیز داشت. نخست بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بود. حاج روح الله اصل دهقان در طول جنگ تحمیلی فرماندهی گردان خیبر از تیپ نبی اکرم (ص) را بر عهده داشته و نعمتی در آن دوران بیسیم چی این گردان بوده است.
همچنین سردار محسن افسری معاون گردان خیبر در جنگ تحمیلی نیز دیگر میهمان ویژه مراسم فوق بود که هر کدام به بیان خاطراتی از زندگی پربرکت شهید حاج روح الله و ایثار و فداکاری وی در راه دفاع از میهن پرداختند.
چندی پیش تابناک البرز گزارشی از زندگی حاج روح الله تهیه و در این گزارش از سردار رشید سپاه اسلام با عناوینی چون غریب و مظلوم یاد کرد.
مظلومیت و غریبی حاج روح الله با برگزاری نشست عصر خاطره بار دیگر نمایان شد.
متاسفانه علیرغم اینکه این شهید بزرگوار در طول دوران دفاع مقدس فداکاری های بسیاری برای دفاع از میهن داشته و صدها کیلومتر از سرزمین اشغال شده کشورمان تنها با فداکاری و فرماندهی وی آزاد شده است، مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه وی با بی مهری مسئولان نظرآبادی همراه بود.
حجت الله صاددقی فرماندار نظرآباد با تاخیر بسیار زیاد به جلسه آمد و این در حالی است که مدت ها میهمانان مراسم از جمله سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و همچنین سردار افسری در محل حضور داشته و منتظر آمدن فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نظرآباد بودند.
از سوی دیگر حضور گسترده جوانان و نوجوانان ولایی نظرآباد در مراسم فوق بار دیگر اثبات کرد جوانان ایران اسلامی علیرغم بی مهری‌ها، شهدا و خانواده معظم ایثارگران را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
به همین دلیل در پایان نشست فوق، برخی از شهروندان نظرآبادی که در میان آنها پدران بزرگوار شهدا و همچنین تعدادی از جانبازان و آزادگان سرافراز حضور داشتند، از حجت‌الله صادقی برای تاخیر طولانی گلایه کرده و به او می‌گفتند "آیا شرکت در جلسه، توجیه مناسبی برای عدم همراهی و حضور در بین خانوده معظم شهدا و ایثارگران است؟"
یکی از پدران شهید نیز به فرماندار نظرآباد گفته است: "فرزندان ما برای آسایش و راحتی امروز شما و اینکه در کمال امنیت و آرامش سمت‌های مدیریتی را قبول کنید، جان خود را هدیه دادند و اگر ولایت‌مدار واقعی هستیم، باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست از شعار برداشته و در عمل حرف خود را به اثبات برسانیم."
خبرنگار تابناک البرز گزارش داد که حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه نظرآباد نیز به این تاخیر گلایه و انتقاد داشته است.
لازم به توضیح است، در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد نیز امام جمعه این شهرستان نسبت به عدم توجه به مسائل مهم فرهنگی نظرآباد گلایه‌هایی را مطرح و به نشانه اعتراض جلسه شورای فرهنگ عمومی را ترک کرده است.
چندی پیش نیز آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدای البرز با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان استان در جلسه فوق گفته بود: کسانی که به هر دلیل باید در این ستاد حضور می‌یافتند و حاضر نشدند، باید گفت که عذرشان هر چه بوده، قبول نیست. ما هر چه داریم از شهدا داریم و عدم حضور مدیران اجرایی عضو ستاد، قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: کنگره شهدا بازی نیست که مسئولان نخواهند در جلسات ستاد اجرایی شرکت کنند و بگویند کار داریم. هر مسئولی که به پست و مقامی رسیده است، از برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) بوده و اگر شهدا و امام شهیدان (ره) ایثار و فداکاری آنها نبود، امروز این افراد به پست و مقام نمی‌رسیدند.
حسینی همدانی افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه است، من نمی‌خواهم دست روی کارهای خلافی که برخی از مسئولان انجام دادند، بگذارم و مسئولان کاری نکنند که حرف‌های ما گفته شود. متاسفانه هیچ کاری برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز انجام نشده و برخی کارها هم به صورت جزیره‌ای صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
متاسفانه برخی فقط ظاهر سازی میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
با سلام خدمت خبرنگاران و مدیریت تابناک البرز. متاسفانه به دلیل نبود خبرنگار فعال در نظرآباد مشکلات این شهرستان به گوش مسئولان نمی رسد. به عنوان نمونه در غفلت آقایان ساختمان بنیاد شهید نظرآباد ازدست رفت. لطفا به مسئولان استان البرز اطلاع رسانی کنید
مدیر پایگاه اخبار و گزارش هایی درباره مالکیت ساختمان بنیاد شهید شهرستان نظرآباد دریافت کردیم و بر اساس اخبار واصله محل استقرار این اداره در مالکیت دستگاه دیگری است. خبرنگار تابناک در نظرآباد پیگیر موضوع بوده و به زودی گزارش کاملی در این رابطه منتشر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
منتظر اخبار جدید تابناک هستیم. مسئولان بدانند که با ظاهر سازی کار درست نمی شود
کلانتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
روح شهدا شاد. اگر آنها نبودند و از جان خود نمی گذشتند، امروز میز و پستی وجود نداشت تا به آن تکیه بزنیم.
امیدوارم روزی فرا نرسد که ما شرمنده شهدا و امام شهیدان باشیم. انشاالله
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار