مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری؛

رقابت‌پذیری، از استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی است

تابناک چهارمحال وبختیاری- مشاور استاندار چهارمحال و بختياري در امور اجرايي، برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري گفت: نگاه به اقتصاد مقاومتی نگاهی حداقلی است و اساسا استراتژی اقتصاد مقاومتی رقابت‎‌پذیری با بازارهای خارجی است.
کد خبر: ۴۰۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 03 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- ملك‌محمد قربان‌پور با اشاره به انتخاب شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» اظهار کرد: اجرای هر بند از 24 بند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، یک تحول اساسی در این زمینه  ایجاد می‌کند.

وی افزود: نگاه به اقتصاد مقاومتی نگاهی حداقلی است و اساسا استراتژی اقتصاد مقاومتی رقابت‌پذیری با بازارهای خارجی است.

قربان‌پور با اشاره به حمله به بازارهای رقیب به عنوان راهکاری مفید در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در این صورت واحدهای تولیدی رونق گرفته و فعالیت و تحرک لازم را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: اولویت بسیاری از ارگان‌ها توجه به اقتصاد مقاومتی بوده است اما تاکنون این توجه، همه جانبه نبوده است و مشکل فقط مسئله کمبود هزینه و امکانات نیست بلکه عدم مدیریت و نبود ارتباط موثر و بازار فروش مناسب در سایر کشورها است.

قربان‌پور تصریح کرد: اهمیت به بازار فروش نیازمند دانش و تفکر است و حرکت به شکل ساختگی و مسکن موقت در زمینه اقتصاد مقاومتی استان را به عقب می‌اندازد.

مشاور استاندار در پایان گفت: انجام اقدامات موثر در راستای اقتصاد مقاومتی، نیازمند عزم عمومی تمامی نیروهای محرکه و متمایل شدن بردارهای آنان به این سمت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار