در ابتدای این جلسه هاشمی مشاور استاندار و سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی بر حرکت به سوی اهداف تعریف شده این سامانه مبنی بر انجام کارها بر اساس تماس با سامانه 111 تأکید کرد و از رابطین خواست تا از طریق سامانه مردم به ثبت شکایات و انتقاداتشان اقدام کنند تا از حجم مراجعات حضوری کاسته شود.
در ادامهی جلسه حمید لویمی معاون ارتباطات مردمی(سامد) با اشاره به اهداف تشکیل سامد که هدف از این تشکیلات حرکت در جهت جلب رضایت مردم و کاستن از حجم مراجعات حضوری است گفت:هر چه که از این حجم مراجعات کاسته شود، امکان خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم می شود.
در ادامه جلسه رابطین سامد ادارات و سازمانها به طرح مشکلات و ارائه پیشنهادات پرداختند که با پیگیری این پیشنهادات و رفع انتقادات در کیفیت خدمات رسانی به مردم بهبودی حاصل شود.