ثبت نام در طرح ملی حفظ قرآن کریم

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: تاکنون ۴ هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان فارس ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 30 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان فارس:حجت‌الاسلام سید‌میثم حسینی اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، اوقاف کشور با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن طرحی با چشم‌انداز چهارساله را تدوین و در کشور اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس 3 شهرستان تاکنون توانسته‌اند سهمیه خود را تکمیل کنند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استهبان با سهمیه 1100 نفر، قیر و کارزین 600 نفر و جهرم 1200 نفر توانسته‌اند سهمیه خود را تکمیل کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون 4 هزار استان فارسی در این طرح شرکت کرده اند خاطرنشان کرد: آزمون طرح ملی حفظ قرآن در 11 گروه جداگانه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان و مربیانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها، امامزادگان واجب التعظیم، حسینیه‌ها و مساجد مراجعه و ثبت‌نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار