فرمانده سپاه اردبیل:

ملت ایران در مقابل مستکبران دست‌ بسته نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دنیا باید بداند که ملت ایران دست بسته در مقابل خواسته‌ها و مطالبات نابه‌جای استکبار جهانی نیست بلکه با قدرت و صلابت اهداف خود را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ 12 February 2015

به گزارش فارس، سردار جلیل بابازاده در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار کرد: نظام اسلامی ما در این 36 سال فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و همواره با موفقیت در عرصه‌های مختلف دنیا را حیرت‌زده کرده که راهپیمایی امروز نیز بخشی از این عظمت و دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مستکبرانی که همواره دم از گزینه نظامی روی میز می‌زنند، باید بدانند که دنیا همه نقشه‌ها و حیله‌های آنها را فهمیده و به خوبی می‌دانند که نه روی میز و نه زیر آن هیچ گزینه‌ای بر علیه ملت ایران نیست و بهتر است غربی‌ها دست از دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های خود بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گزینه روی میز ملت ایران را خون شهدا و تقویت روحیه ایستادگی برشمرد و گفت: غرب اگر امروز به ذلت افتاده و برای از بین بردن گروه‌های افراطی که دامن خود آنها را گرفته به جمهوری اسلامی ایران متوسل شده به خاطر همین رفتارهای غلط و کج‌اندیشی است که آنها در سال‌های اخیر همواره از خود نشان دادند.

بابازاده در ادامه سخنان خود افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما حاکمیت ملی و استقلال خود را در عرصه‌های مختلف باز یافته و تمام تلاش جهان غرب و آمریکا نیز در به انزوا کشیدن این عظمت و اقتدار نتیجه‌ای نداشته و هیمنه جهان مستکبر نیز فرو ریخته است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول معنوی در قرن حاضر یاد کرد و ادامه داد: به اذعان دوست و دشمن انقلاب اسلامی ایران انقلابی ارزشی همراه با معنویت دینی و اسلامی است که قطعاً هیچ وقت حقیقت‌ آن رنگ نمی‌بازد.

بابازاده با ستودن حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز که به یک نقطه قوت برای دوستداران این انقلاب و نقطه ذلت برای دشمنان تبدیل شده است، بیان کرد: همه از نتایج و ثمرات این حضور با شکوه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بهره می‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار