کانون موقت تابستانه در شهرهای کاکی و خورموج

مدیر کمیته امداد امام خمینی دشتی گفت: 2 کانون موقت تابستانه برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرهای کاکی و خورموج در فصل تابستان در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 10 June 2015
تابناک بوشهر: احمد بحرینی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دشتی اظهار داشت: هدف از این نشست برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت است زیرا نیازهایی که امروز در زمین آموزشی احساس می‌شود شامل آموزش‌های دینی و اعتقادی، روخوانی، تجوید و قرائت صحیح قرآن، تربیت حافظ قرآن برای تمام گروه‌های سنی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دشتی افزود:  تأکید داریم که جوانان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای روی بیاورند زیرا آینده جامعه در دست آن‌هاست و یکی از اهداف کمیته امداد آشنا کردن جوانان با دستاوردهای امام (ره)، انقلاب، نظام و شهداست که می‌توان در اوقات فراغت همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزش اخلاق توجه آن‌ها را به توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی سوق داد.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت در مدیریت شهرستان دشتی صورت پذیرفته است که دو کانون موقت تابستانه برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرهای کاکی و خورموج در فصل تابستان در نظر گرفته‌شده است.

بحرانی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کلاس‌های آموزشی در این کانون‌ها رشته‌های فنی، مسائل اعتقادی، مذهبی و احکام آموزش داده می‌شود.هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، پربار کردن و غنی‌سازی ایام تعطیلی دانش‌آموزان بجای پر کردن کلاس‌ها است.

بحرینی یادآور شد:  باید در طراحی و برنامه‌ریزی کلاس‌های تابستانی به تنوع و کیفیت رشته‌ها و کلاس‌ها با توجه به خواست و نظر دانش‌آموزان  توجه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار