وجود ۷۷ گلزار شهدا در قم/ ساماندهی ۴۵ گلزار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در حال حاضر ۷۷ گلزار شهدا در قم وجود دارد که ۴۵ گلزار ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۸۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک قم، سید جواد هاشمی با اشاره به واگذاری گلزارهای شهدا در استان قم به بخشداران و دهیاران با بیان اینکه این استان دارای ۷۷ گلزار است، بیان داشت: ۴۵ گلزار ساماندهی شده که تعداد ۲۰ گلزار ساماندهی شده روستایی به بخشداران و دهیاران و یک گلزار شهری هم به شهرداری تحویل شده است.

وی بر لزوم همکاری بیشتر نهادهای مسئول در امر واگذاری گلزارها عنوان کرد: هنوز ۲۴ گلزار ساماندهی شده واگذار نشده و این تعداد بیشتر در قم و بخش مرکزی قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گلزار قبرستان نو، وادی السلام، شاهزاده سید علی، امامزاده ابراهیم (ع) و بهشت معصومه(س) را از جمله گلزارهایی عنوان کرد که در شهر قم واگذار شده‌اند.

وی به رسیدگی به گلزارها تأکید کرد و ادامه داد: عدم رسیدگی به گلزار باعث می‌شود تا با وجود هزینه زیادی که برای ساماندهی شده است بعد از مدتی این مکان‌ها دچار فرسودی و تخریب شوند.

هاشمی تأکید کرد: واگذاری گلزارها به معنای سلب مسولیت از بنیاد شهید نیست بلکه این نهاد همچنان بر روند رسیدگی به گلزارها نظارت خواهد داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار