رونمایی ازکتاب نامه رسان فردا در استان

مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان ایلام از رونمایی از کتاب نامه رسان مشتمل بر خاطرات یک آزاده ایلامی فردا یکشنبه 26 شهریورماه رونمایی می شود.
کد خبر: ۴۹۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 16 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حسین شکربیگی اظهار کرد: کتاب نامه رسان خاطرات یک آزاده ایلامی به نام محمود منصوری است که در عملیات والفجر 10 اسفند سال 66 به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به زندان الرشید منتقل شد.
 
وی افزود: این کتاب مشتمل بر خاطرات تمامی دوران زندگی این آزاده از کودکی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت‌های وی قبل از شروع جنگ، ازدواجش تا زمان آزادی اش به میهن اسلامی است.
 
وی افزود: رونمایی از این آثار فاخر و برجسته فردا یکشنبه 26 شهریور و با همکاری بنیاد حفظ آثار ایلام و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان و با حضور حضور ساسان ناطق نویسنده‌ کتاب، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری کشور، مسئول انتشارت سوره مهر و مسئول امور استان‌های ادبیات پایداری حوزه هنری رونمایی و نقد خواهد شد.
 
مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری ایلام تاکید کرد: ساسان ناطق نویسنده ای است که بدون تجربه جنگ و فضای مربوط به آن تقریبا تمام آثارش مربوط به جنگ است و تاکنون آثار متعددی از جمله خلیل در آتش و وقتی جنگ تمام شود، اروند ما را با خود می برد، سربازان چکمه پوش ، کشاورز و سفره جادویی و روزه عقیل چاپ ومنتشر شده است.
 
شکربیگی با بیان اینکه کتاب نامه رسان در 330 صفحه و 20 فصل توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. اضافه کرد: این برنامه ساعت 17 عصر فردا در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
 
وی ابراز امیدواری کرد چنین برنامه‌هایی بتواند به همه‌ نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگ کمک کند تا زوایای غنی ادبیات پایداری را بیشتر درک کنند و به آن بپردازند.
 
ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت و مردم این استان بیش از سه هزار شهید ، 12 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده در این راه پرافتخار تقدیم آرمان های نظام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار