ظرفیت‌های مختلف صنعتی و گردشگری در سپیدان فرصت خوبی برای اشتغال است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های صنعتی و گردشگری سپیدان فرصت خوبی برای اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان این شهرستان است
کد خبر: ۵۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 05 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ شورای اداری شهرستان سپیدان وجود ظرفیت‌های مختلف صنعتی و گردشگری در این شهرستان را فرصت خوبی برای اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان منطقه دانست و گفت: این ظرفیت‌ها می‌تواند روند رشد و توسعه سپیدان را شتاب بیشتری دهد.

لاریجانی با اشاره به وجود جمعیت بالای روستا نشین این شهرستان از تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد اشتغال ساکنان روستا‌ها خبر داد.

وی بیان کرد: براساس این قانون 10 هزار میلیارد تومان منابع تسهیلاتی ارزان قیمت با نرخ چهار تا 6 درصد برای سرمایه گذاری اطراف روستا‌ها درنظر گرفته شده است.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل کلان کشور هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند دشمن را از ما دور کند داشتن بنیه قوی اقتصادی است که با حمایت بیشتر بخش دولتی از تولید کنندگان و صاحبان صنایع محقق خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصویب قانون رونق فضای کسب و کار و رفع موانع تولید را از برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای کمک به رشد اقتصادی کشور اعلام کرد.

لاریجانی کم آبی را یکی از مشکلات کشور دانست و گفت: برای حل این مشکل باید برنامه بلندمدتی داشته باشیم و درمجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کم آبی تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین دربخش کشاورزی اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است و اولویت اول ما در این زمینه استفاده کامل از آب موجود است.

لاریجانی یکی دیگر از مشکلات کشور را نامتناسب بودن تعداد کارکنان و نیروهای اداری با جمعیت کشور دانست و تصریح کرد: وجود این همه نیروی اداری، هزینه‌های سنگینی را بردوش کشورگذاشته است وبا وجود این هزینه‌ها دیگر اعتباری برای اجرای طرح‌های عمرانی باقی نمی‌ماند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار