قطب تولید گندم تهران کجاست

کد خبر: ۵۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 22 June 2015
مهدی مجیدی در جلسه خرید تضمینی گندم اظهار داشت: در حال حاضر 6 مرکز خرید گندم در تهران معرفی شده‌اند که متاسفانه نام شهرستان ری در این لیست خالی است و این در صورتی است که ری نقش بارزی در تولید گندم در تهران دارد.

وی با اشاره به کیفیت مناسب و مطلوب گندم شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزود: مراحل کشت و داشت گندم در شهرستان ری به موقع و توسط کلینیک‌های گیاه‌پزشکی مبارزه با آفت سن و علف‌های هرز صورت گرفته است.

مجیدی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم یک‌هزار و 155 تومان تعیین شده است و سیلوها نسبت به تحویل گندم اقدام لازم را انجام داده‌اند، تصریح کرد: خرید گندم از تاریخ 10 خرداد ماه سال جاری شروع شده و در حال حاضر سیلوها تمام گندم‌ها را با هر شرایطی تحویل گرفته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار ری اظهار داشت: حداکثر افت گندم در زمان خرید 10 درصد خواهد بود و بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی بانک کشاورزی در پرداخت حق‌الزحمه کشاورزان، بدهی قبلی آنها را در نظر نخواهد گرفت و مبالغ در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی در پایان گفت: شرکت غله (سیلو) در تمامی ایام برداشت و تحویل گندم کشاورزان، بدون هیچ‌گونه تعطیلی نسبت به تحویل گندم مازاد نیاز کشاورزان اقدام خواهد کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار