آغاز اجرای طرح قرآنی 1449 در کانون های مساجد خراسان شمالی

کد خبر: ۵۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 23 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این طرح قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در 340کانون فرهنگی هنری مساجد استان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری همزمان با سراسر کشور حفظ و تفسیر آیه به آیه سوره مبارکه "یس" در دستور کار این طرح قرار دارد.

وی به مدت زمان اجرای این طرح در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کردو افزود: طرح قرآنی 1449 همزمان با ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده و تا 25 شهریور سال جاری ادامه دارد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت:روخوانی و روانخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم را محتوای آموزشی طرح قرآنی 1449 است که با پیگیری های کانون تخصصی قرآن به صورت 23 جلسه حضوری در کانون های مساجد این استان برگزار خواهد شد.

شیرازیان تشویق و ترغیب عموم مردم به حفظ آیات موضوعی قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتار قبراساس آموزه های قرآنی جهت تحقق شعار سال و زمینه سازی برای دست یابی به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را از اهداف برگزاری طرح قرآنی 1449 در این استان برشمرد و بر آن تأکید کرد.

وی همچنین در تکمیل مطالب فوق تبلیغ، ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی را محور اصلی این طرح عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این طرح در سال های گذشته نیز با موفقیت اجرا شده و در استان مورد استقبال چشمگیر فعالان قرآنی و علاقمندان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار