تابناک گزارش می دهد؛

خودکشی بحرانی اجتماعی و زنگ خطری برای مسئولان استانی

امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
کد خبر: ۵۲۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 11 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

خودکشی بحرانی اجتماعی و زنگ خطری برای مسئولان استانی
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی اصل به اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: راهپیمایی اربعین قدرت ۳۰ میلیونی شیعیان و شیفتگان اهل بیت بالاخص امام حسین(ع) است که جا دارد از کسانی که به زائران حسین(ع) خدمات رسانی کردند، تقدیر و تشکر کنم و فرصت زیارت امام حسین(ع) یکی از حوادث بسیار برجسته است که خداوند بر ما منت گذاشته است.
امام جمعه سوق به خودکشی جوانان اشاره و یادآور شد: مسوولان به هوش باشند زنگ خطر به صدا درآمد، خودکشی کم کم دارد به یک بحران تبدیل می شود.
کیانی اصل افزود: مشکل بیکاری جوانان، اشتغال و ازدواج معضلاتی هستند برای جوانان که باید این معضلات را برطرف کنیم.
وی افزود: خانواده ها باید به فکر جوانان باشند و با جوانانشان دوست بوده و نگذارند و اجازه ندهند جوانان به راه های انحراف کشیده شوند.
کیانی اصل در پایان صحبت های خود از والدین و خانواده ها درخواست کرد جوانان را باعث مشکلات خودشان نداند و آنها را به آینده امیدوار کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
مگر مسئولی در این رابطه کلکشان می گزد .....مردم در خیابانها خودشان رااتش می زنند یا محمدا میگویند به دامان برسید .انگار نه انگار به اینها هستند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار