خطیب جمعه کرج:

رویکرد دوران دفاع مقدس را فراموش کردیم و آسیب دیدیم

متاسفانه پس از جنگ عده‌ای هیاهو به راه انداختند و بر طبل سازندگی کوبیدند و نتیجه کار چیزی جز فراموشی مدیریتی جهادی دوران دفاع مقدس و دل بستن به الگوهای مدیریت غیر بومی و وارداتی نبود.
کد خبر: ۵۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 26 June 2015
نماز سیاسی - عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی این هفته مسائل بسیار مهمی را در جمع مسئولان مطرح فرمودند که باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و ترویج صرفه‌جویی از جمله نکات مهم رهنمودهای مقام معظم رهبری بود و در این حوزه هم مسئولان و هم مردم وظائف خطیری بر عهده دارند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اقتصاد مقاومتی به طور قطع بر اساس عدالت طراحی و اجرا می‌شود و هرگز به معنی تقسیم فقر بین همه مردم نیست. بلکه در اقتصاد مقاومتی باید در مصرف صرفه‌جو و در تولید بسیار حریص باشیم.
حسینی‌همدانی گفت: همین رویکرد در دوران دفاع مقدس وجود داشت و ملت ایران با روحیه ایثار و فداکاری و بسیجی در جبهه‌های جنگ به پیروزی رسیدند، اما متاسفانه پس از جنگ عده‌ای هیاهو به راه انداختند و بر طبل سازندگی کوبیدند و نتیجه کار چیزی جز فراموشی مدیریتی جهادی دوران دفاع مقدس و دل بستن به الگوهای مدیریت غیر بومی و وارداتی نبود.
وی بیان داشت: اگر چه با فراگیر شدن نگاه‌های لیبرالیستی و اومانیستی، آسیب زیادی متحمل شدیم، اما می‌توانیم با همت و تلاش مضاعف و اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی اشکالات موجود را برطرف کنیم.
خطیب جمعه کرج همچنین به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار ششم ماه مبارک رمضان با مسئولان ارشد نظام اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب نکات دقیق و بسیار مهمی را مطرح و هدایت‌هایی را برای پیشرفت کار بیان فرمودند.
حسینی‌همدانی گفت: پافشاری بر اصول، پرهیز از نگاه عوامگرایانه، حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای تحقق اهداف و برنامه‌های نظام، غافل نبودن از دشمن و رعایت انصاف در انتقادها از جمله مهمترین رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.
وی به روشنگری مقام معظم رهبری در رابطه با نیات سران کاخ سفید اشاره و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد ما مستقل و سربلند باشیم و هرگز نباید در برابر آمریکایی که تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به کار بسته، غفلت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار