ووشوکاران قزوینی به مصاف رقبا رفتند

ووشوکاران استان قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ ووشوی جوانان کشور مقابل رقبا به میدان می‌روند.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم هیأت ووشوی قزوین هم برای شرکت در این رقابت‌ها عازم تهران شد.

ووشوکاران استان که سابقه عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارند، امسال هم می‌خواهند در این رقابت‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و با کسب نتایج خوب عملکرد قابل قبولی در این رقابت‌ها داشته باشند.

رقابت‌های لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود که تیم ووشوی جوانان استان هم برای شرکت در این رقابت‌ها از وجود پنج ورزشکار بهره می‌برد، ورزشکارانی که بدون شک برای کسب بهترین نمایش خود و نشان دادن قابلیت‌ها و توانایی‌های بالای خود مقابل رقبای سایر تیم‌های شرکت‌کننده از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

رشته ورزشی ووشو ازجمله ورزش‌هایی است که ورزشکاران آن در طول سال‌های اخیر در استان نشان داده‌اند که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و می‌توانند در آوردگاه مسابقات ملی و فراملی برای جامعه ورزشی ووشوی استان افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور ووشوکاران استان در رقابت‌های لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ووشوی استان در هفته‌های قبلی لیگ عملکرد خوبی داشته و از این حیث می‌توان امیدوار بود که این تیم بتواند در هفته‌های پنجم و ششم لیگ جوانان باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

علی تنباکوساز افزود: تیم هیأت ووشوی قزوین در هفته‌های پنجم و ششم رقابت‌های لیگ ووشوی باشگاه‌های کشور به ترتیب مقابل تیم‌های زرین زنجان و رنگ فیروزه شیراز به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد : ایرج محمدی، امیرحسین نوری، علیرضا سلطانیان، امیر افتخاری و امین اعطایی از جمله ورزشکارانی هستند که در اوزان منهای 52، 56، 65، 70 و 75 کیلوگرم در قالب تیم ووشوی استان مقابل تیم‌های لیگ برتری مسابقه می‌دهند.

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین یادآور شد: پرویز مرادی و علیرضا درگی هم به عنوان سرمربی و سرپرست تیم ووشوی استان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

گفتنی است، هفته پنجم و ششم لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار