لزوم تغییر نگرش‌های سنتی در اجرای مسابقات قرآنی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با تأکید بر تغییر نگرش سنتی در اجرای مسابقات قرآن و معارف اسلامی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم زمینه‌های حضور و جلب و جذب بیشتر افراد را در این مسابقات فراهم کنیم باید نگرش‌های سنتی را تغییر دهیم.
کد خبر: ۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 28 June 2015
مصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از اردبیل، از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌اموزان در اردیبهشت سال‌جاری خبر داد و افزود: در مرحله آموزشگاهی این مسابقات 114هزار نفر و مرحله استانی این مسابقات نیز امسال هزار و500 نفر شرکت کرده بود.
وی با بیان اینکه در این مسابقات رشته‌های قرآنی 9 گانه برای پسران و 7گانه نیز برای دختران انجام شد که نفرات اول استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
کافی با تأکید بر تغییر نگرش سنتی در اجرای مسابقات قرآن و معارف اسلامی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم زمینه‌های حضور و جلب و جذب بیشتر افراد را در این مسابقات فراهم کنیم باید نگرش‌های سنتی را تغییر داده و یا نگرش‌های نوین جایگزین کنیم.
وی کار عملی و ارزیابی روزانه منتخبان را از عوامل موفقیت در راستای پیشبرد اهداف مربوط به حوزه معاونت پرورشی و حضور موثر در مرحله کشوری مسابقات که مردادماه امسال در استان‌های فارس و خراسان رضوی برگزار می‌شود، دانست و گفت: باید در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به حضور کمرنگ جوانان در مساجد و محافل گفت: از اولیای دانش‌آموزان درخواست می‌شود به برکت قرآن که زمینه امنیت روحی و روانی برای فرزندان را فراهم می‌کند، این امنیت را با فراهم کردن زمینه شرکت دانش‌آموزان در محافل قرآنی به فرزندان خود هدیه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار