آیین تکریم حجت الاسلام دکتر علیدادی امام جمعه سابق کیش و معارفه حجت الاسلام دکتر احمد حسن زاده امام جمعه کیش

در این مراسم با شکوه که به پاس زحمات امام جمعه سابق کیش حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی برگزار گردید جمع کثیری از مسولین و مردم کیش حضور داشتند
کد خبر: ۵۴۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 26 December 2017

این مراسم در شب میلاد امام حسن عسگری (ع) با حضور آقای دکتر بانک مشاور محترم رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی و با حضور دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین آحاد مردم برگزار گردید .
مراسم با قرائت قران توسط یکی از قاریان برتر کشور آغاز گردید .
سپس جناب آقای دکتر پور علی معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن خیر مقدم به حضور همه مردم و مسولین از زحمات بیش از ۱۵ سال خدمت حجت الاسلام دکتر علیدادی به مردم و کیش تشکر نمود .
در ادامه امام جمعه جدید کیش حجت الاسلام دکتر احمد حسن زاده ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد امام حسن عسگری (ع) در باره جلسه تکریم و تجلیل نکاتی را ایراد فرمودند . ایشان بیان داشتند مردم جزیره کیش دوست ندارند با همراه همیشگیشان ، حضرت حجت الاسلام علیدادی خداحافظی کنند . ما همچنان دوست داریم از نظرات و راهکارهای استادانه جناب علیدادی استفاده کنیم . به همین نیت این مجلس با هدف تقدیر و تشکر و تجلیل از امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام علیدادی نام نهاده شد .
وی گفت بر اساس آیات قران ما نیز خود را باید موظف به شکر گزاری کنیم . راه شکر گزاری از خداوند ، شکرگزاری از مخلوقین خدا میباشد .
حضرت امام خامنه ای در حکم انتصاب حجت الاسلام دکتر علیدادی به عنوان امام جمعه کرمان فرمودند ٬ جنابعالی را که از شایستگی لازم برخوردار هستید و دارای سلوک دینی و سلوک مردمی هستید به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان انتخاب میکنم . ایشان بیش از چهل و شش هزار دیدار مردمی داشتند که واقعا آماری خیره کننده در کشور میباشد .
وی در ادامه ضمن تشکر از حضور دکتر بانک به ایشان خوش آمد گویی کردند .
در ادامه این آیین حضرت حجت الاسلام شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش ضمن تشکر از حضور پرشمار مردم جزیره کیش و مهمانان گرامی ، مخصوصا جناب آقای دکتر بانک و همچنین مدیر عامل سازمان منطقه کیش فرمودند ارزش هر کس به کار نیکی است که انجام میدهد . بنده از سال ۷۴ به عنوان امام جمعه اهل سنت کیش انتخاب شدم . در این سالها مراسم های تودیع و معارفه زیادی شرکت کردم . مسولین محترم بدانید مردم کیش قدردان تلاشها و زحمات مسولین هستند . همه ما و مردم قدردان زحمات زیاد حضرت حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی هستیم . در ادامه ضمن خیر مقدم بحضور حجت الاسلام حسن زاده برایشان در جایگاه اما جمعه کیش آرزوی توفیق و موفقیت نمودند .
در ادامه این مراسم فیلم کوتاهی از فعالیت های دکتر علیدادی برای حاضرین پخش گردید .
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی امام جمعه محترم کرمان ادامه یافت .
علیدادی ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و همچنین میلاد حضرت مسیح (ع) از مردم و همه مسولین از جمله امام جمعه محترم کیش و مدیرعامل محترم یازمان منطقه آزاد بجهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد .
علیدادی در ادامه گفت پس از اینکه در حوزه ادامه تحصیل دادم در سال ۸۲ جهت امام جمعه کیش انتخاب شدم . پس از ورود به کیش
در کیش در ابتدا من مدد از شهدای گمنام گرفتم ، چندماهی بود که شهدای گمنام به کیش آمده بودند . در آن زمان هر دفعه که برایم مشکل و سختی پیش می آمد به مزار شهدا گمنام میرفتم و از آنها طلب کمک میکردم . در این مدت با ۷ مدیر عامل کار کردم و خیلی دوست داشتم با جناب آقای دکتر انصاری لاری هم کار کنم ، چون ایشان هم متدین و دین مدار هستند و هم کاردان .
همه موفقیت ها و زحماتی که کشیده شد حاصل تلاش یک تیم بوده . همینجا از همه همکاران ، روحانیون ، فرهنگیان ، مسجدی ها ،اساتید دانشگاه ، دانشجویان ، بازرگانان ، کارمندان و همه مردم و مدیریت ها تشکر میکنم و از همه کیشوندان حلالیت میطلبم .

در ادامه رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و بانی این جلسه جناب آقای دکتر انصاری لاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام علیدادی ، به حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه جدید کیش خیر مقدم گفتند .
لاری با تشکر از حضور دکتر مرتضی بانک ، مشاور رئیس جمهور از وی و همه حضار تقدیر و تشکر کردند .
انصاری در ادامه گفت بسیار ناراحت شدم که شنیدم دکتر علیدادی از کیش خواهند رفت ، اما تسلی خاطر ما این بود که ایشان به جای مهمتر و ادامه خدمت در جایی موثر برای مسلمین و دیگری حضور برادر حجت الاسلام حسن زاده بود . در اینجا بحضور حضرت حجت الاسلام حسن زاده خیرمقدم میگویم .
انصاری لاری در ادامه برای ایشان در مسولیت جدید آرزوی توفیق و سلامتی طلب کردند .
در ادامه ، مسولین حاضر در جلسه لوح تقدیری را برسم سپاس و یادبود تقدیم به حضرت حجت الاسلام علیدادی کردند.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار