با حکم سید محمد بطحائی؛

حجت الاسلام ملکی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش شد

سید محمد بطحایی در طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی را به عنوان مشاور عالی وزیر درامور همکاری با حوزه های علمیه منصوب کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ملکی آمده است؛ با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری معاونان، مشاوران و مدیران کل استانها در تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی در چار چوب اسناد بالا دستی، بویژه سند تحول بنیادین، سیاست های دولت تدبیر و امید، برنامه های این جانب که به مجلس ارایه کرده ام و توافق نامه همکاری با حوزه های علمیه موفق باشید.

اهم ماموریت های مشاور عالی وزیر

*تدوین سند جامع چشم انداز همکاری با حوزه های علمیه در چارچوب اسناد و اهداف مشترک.
*برنامه ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزویان ،حوزه های علمیه و مراکز حوزوی برای دست یابی به اهداف مشترک.
*استفاده از توانمند یهای دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان ، نوجوانان و جوانان عزیز بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان.
*برنامه ریزی به منظور استفاده نظام مند از طلاب و فضلای حوزه حوزوی جهت انجام فعالیت های علمی- آموزشی و فرهنگی – تربیتی درمدارس و مراکز آموزش و پرورش در چار چوب قوانین و مقررات.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید مجتی ملکی پیش از این مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش بود که با ارتقا حکم وی و نگاه ویژه وزیر برای تعامل باحوزه های علمیه ،انتظار میرود همکاری دو نهاد حوزه و دستگاه تعلیم و تربیت وارد فاز جدیدی شده وبدین ترتیب، سید محمد بطحایی گام جدی در تحقق وعده های خود به مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول تربیتی و دینی با همفکری و همکاری حوزه علمیه برخواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار