تجمیع مدارس ممکن است منجربه اختلاف شود

کد خبر: ۵۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 30 June 2015
فرماندار کهگیلویه در نشست شورای آموزش وپرورش کهگیلویه که در محل فرمانداری برگزارشدخواستار تعدیل قیمت کلاس‌های تقویتی شدو گفت: هزینه شرکت در کلاس‌های تقویتی آموزشگاه‌های دولتی نباید از ۷۰ هزار تومان به ازای هر جلسه فراتر رود.
علی پوزش در این نشست با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و نقش یادگیری دانش در توسعه جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش باید بستر مناسب و عادلانه را برای تحصیل بدون دغدغه دانش‌آموزان فراهم کند.
فرماندار کهگیلویه تجمیع مدارس را منوط به بررسی شرایط و تاثیرگذاری بر کارایی آموزش و نیز کاهش هزینه‌های آموزش و پرورش خواند و افزود: این مسئله مطابق دستورالعمل آموزش و پرورش و با در نظر گرفتن جوانب امر صورت گیرد.
وی با بیان این‌که انحلال مدارس روستایی و تجمیع آن‌ها ممکن است باعث دامن‌زدن به اختلافات محلی شود، تاکید کرد: بحث تجمیع مدارس با بررسی دقیق، درایت و تدبیر حل شود.
پوزش در بخش دیگری از سخنانش شهریه کلاس‌های تقویتی در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد را مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت این کلاس‌ها لازم است با توجه به درآمد مردم تعدیل شود.
وی با تاکید بر لزوم کنترل قیمت کلاس‌های تقویتی در آموزشگاه‌های علمی آزاد و غیر‌انتفاعی افزود: هزینه هر جلسه کلاس تقویتی در آموزشگاه‌های دولتی نباید از ۷۰ هزار تومان فراتر رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار